icko
Ny medlem
Men jag fick iaf åka helikopter![]()
Tro inte att du e unik för det,,

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men jag fick iaf åka helikopter![]()
Jag kan vara ditt kött
Det kunde jag inte förmå mig själv att erbjuda Cyren...
-@
Ett "kötthak" är nog inget för digså du ska nog bara vara tacksam för det!
![]()
Du vet när jag sa att du fick provköra min hoj, glöm det!
Tro inte att du e unik för det,,![]()
Jag är ju king som passar in under flera kategorier
-@
Få skarvar så bra som du!Det är korrekt, men storyn blir bättre om jag skarvar lite
![]()
Noterar med glädje din stavning där.
Till vardags är han ju Jörgen, en lugn och beskedlig man i sina bästa år. Efter en halvliter kan man få träffa hans tyska tvillingbrorsa JÜRGEN och då gäller det fan att passa sig![]()
Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud![]()
Jag har inte orkat läsa tråden. Men du kommer också på lördag alltså? Kul, då får vi ta o skaka hand.
Det är på gång grabben. Jag har redan snackat med JürgenHan kommer att rodda det hela.
![]()
Är jag o Robban oxå redan inräknade el måste vi skriva upp oss på listan för att bli insläppta?????
![]()
Jag väntade på dig!![]()
Den självironiska humorn tycker jag är den roligaste. Det brukar som bekant bli mycket sånt när jag är slirig. Men att på krogen seriöst kläcka ur sig att jag finner ngn tilldragande minns jag ej alls om jag nånsin gjort. Jag har fullt upp att djävlas och skoja med folk.
Den gången var jag faktiskt lite inspirerad av din devis från SH en vecka tidigare: "Den absolut viktigaste beståndsdelen i ett lyckligt förhållande........ är ett par sjukt snygga rattar!"![]()
Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud![]()
hehe ni är också redan med räknade
Du menar väll att du vänder på alla upp och ner eller
![]()
![]()
Ja Jurgen har man träffat på
En spännande kille
![]()
Få skarvar så bra som du!![]()
![]()
Detta kan bli kul. Jag kör med tekniken att inte vara med och köra på hela sommaren för att sedan dyka upp på första puben aprak och pilla på allas flickvänner. Det är SÅ man gör sig poppulär har Jag hört.
Talla på alla![]()
Jürgen får ta på sig läderkepsen så Jag vet men man ska passa sig för![]()
Du sitter ju jämt i garderoben och ruvar![]()
Kommer ihåg en kväll på Svea när någon skulle dra en story, vägen fram till poängen var en smula långdragen och lite osäker. Halvvägs in i storyn så bröt du av med "Men ljug lite då för h-e karljävel så vi kommer till poängen nån gång"![]()
Ja tycker du ä så jäla het. Du skulle visat dig på avaten tidigare! Vikken nice tan du har skaffat i sommar!![]()
Ta chansen att avnjuta en middag med en skara mogna män.
En plats kvar till sittning 1900
Barnmeny finns om du är junis...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |