Sh-pub Kväll 6/10-07

Jag kan vara ditt kött :drool

Det kunde jag inte förmå mig själv att erbjuda Cyren...

-@

Du sa ju själv att kött lät äckligt.. Men fine, vi kör på det :tummenupp

Ett "kötthak" är nog inget för dig:brynad så du ska nog bara vara tacksam för det!:)

Jamen.. Bättre bli lovat nåt, än inget.. Eller? :brynad

Du vet när jag sa att du fick provköra min hoj, glöm det!

Meh, vadå :confused: Jag är snäll mot andras hojar :fakta (om jag vill :rolleyes: )

:mad:

Tro inte att du e unik för det,,:rolleyes:

Fakk :gnissla

Noterar med glädje din stavning där.
Till vardags är han ju Jörgen, en lugn och beskedlig man i sina bästa år. Efter en halvliter kan man få träffa hans tyska tvillingbrorsa JÜRGEN och då gäller det fan att passa sig :yoparty

Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud :D

Ssssatan, den mannen förföljer mig. Visste inte att ni träffat honom redan. Sådär gör han jämt! :gnissla
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3209829&postcount=1183
Jag ska ta ett schnack med min düske twin :fakta

/J

Jag har inte orkat läsa tråden. Men du kommer också på lördag alltså? Kul, då får vi ta o skaka hand.

Vad kul!
Men vi kommer att överstiga 103 dB! ;) :krama

Last edited:
Det är på gång grabben. Jag har redan snackat med Jürgen:tummenupp Han kommer att rodda det hela.:)

Det står en 5-litersbytta med propelleraxelfett i maskinrummet på båten och min gamla Voigtländer står på stativ laddad med ny film och svartkrutsblixt :hihi

Är jag o Robban oxå redan inräknade el måste vi skriva upp oss på listan för att bli insläppta?????
:yoparty

hehe ni är också redan med räknade :)

Jag väntade på dig! :hihi

Den självironiska humorn tycker jag är den roligaste. Det brukar som bekant bli mycket sånt när jag är slirig. Men att på krogen seriöst kläcka ur sig att jag finner ngn tilldragande minns jag ej alls om jag nånsin gjort. Jag har fullt upp att djävlas och skoja med folk.

Den gången var jag faktiskt lite inspirerad av din devis från SH en vecka tidigare: "Den absolut viktigaste beståndsdelen i ett lyckligt förhållande........ är ett par sjukt snygga rattar!" :rofl

:D Du menar väll att du vänder på alla upp och ner eller :va :rolleyes: :tuttar

Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud :D

:D Ja Jurgen har man träffat på :D En spännande kille ;)

Last edited:
:felämne :va Varför är de så få vakna av alla :spammer :va
:hoppa Själv är man pigg och har inte alls nån lust att sova.
De kan bli väääldigt spännande i natt om jag inte kan sova nu :crash

:backontop :notme

:shrules :hojsmilie

Detta kan bli kul. Jag kör med tekniken att inte vara med och köra på hela sommaren för att sedan dyka upp på första puben aprak och pilla på allas flickvänner. Det är SÅ man gör sig poppulär har Jag hört.

Kommer ihåg en kväll på Svea när någon skulle dra en story, vägen fram till poängen var en smula långdragen och lite osäker. Halvvägs in i storyn så bröt du av med "Men ljug lite då för h-e karljävel så vi kommer till poängen nån gång" :D

Det finns så mycke tidstjyvar som prompt ska ha ordet. Jag är rätt säker på att även du kör tricket att snarka ljudligt om en middagstalare blir långdragen och inte levererar :hihi

Ja tycker du ä så jäla het. Du skulle visat dig på avaten tidigare! Vikken nice tan du har skaffat i sommar! :kär

Inte sant? Tjöpte proteipowder av en kille i vertan och visst fick Jag en mer maskulin framtoning men det gick hårt åt mina tänder. Fast vem behöver tänder när dom kommer med mjukost på tup?

Checka garaget skaru få se på hunk...

Last edited:
Ta chansen att avnjuta en middag med en skara mogna män.
En plats kvar till sittning 1900:D

Barnmeny finns om du är junis...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul