Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud![]()
Tror han har en Doktorstitel i samtliga ämnen där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud![]()
Va f*n, det har du inte lovat mej![]()
![]()

Va f*n, det har du inte lovat mej![]()
![]()
så du ska nog bara vara tacksam för det!
Jag vet var du bor också.. Och jag är rätt hyfsad på att kvadda hojar![]()
![]()
![]()
![]()
Upp med Skiten!
Han är ju så gullig på den bilden![]()
![]()
UPP!!!![]()
![]()
Ta tillfället i akt och gör samma manöver, sup mig under bordet, klä av mig, ta en söt bild och skicka den vida i hemlighet vettja
-@
Det är på gång grabben. Jag har redan snackat med JürgenHan kommer att rodda det hela.
![]()
Dig har jag inte bytt många bokstäver med men ändå har jag lagt dig på minnet.
Har man möjlighet till att tacka nej till eventuela sexuella inviter från dig och Jörgen eller är det bara till att luta sig tillbaka och försöka gilla läget?
.Injgen fara. Inte för att jag kanske inte tycker att du inte är söt eller så men jag har mitt på det torra. Ganska nytt förvisso men med lite tur får jag med honom....
.
.Haha, söt....
Jag har en känsla av att jag kommer trivas bra med er två på festen, inte för att jag vill ha stock utan för att gaygrabbar brukar vara jobbigt trevliga.
Jag har inte orkat läsa tråden.
hallå? 553st kvalitäätsinlägg... hur kan du motstå det?
-@
Jag vet inte. Jag är en sjuk människa![]()

Jag har inte orkat läsa tråden. Men du kommer också på lördag alltså? Kul, då får vi ta o skaka hand.
Haha, söt....
Jag har en känsla av att jag kommer trivas bra med er två på festen, inte för att jag vill ha stock utan för att gaygrabbar brukar vara jobbigt trevliga.
Alla trivs bra i vår närvaro. Utom dom som inte gör det. 
Alla trivs bra i vår närvaro. Utom dom som inte gör det.
![]()
Så talar en sann filosof![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |