Sh-pub Kväll 6/10-07

Ett gäng ordentligt förkrökade damer
Sjörullade mansomytckare - CHECK
Wiskeyindränkta slickstreemade lädre/plastförpackade män
Dunkdrickandes fjunisar - CHECK
Dialektfilters behövande bondsöner
Pryda Juniorsnärtor från förorten - CHECK

Jag är ju king som passar in under flera kategorier :D

-@

Norrtan tillhör inte förorten bubben, det är fortfarande landet :fakta
Dessutom kallas det tydligen finska pinnar :hihi

Bifogat

• jens.jpg
    jens.jpg
    80.8 KB · Visningar: 36
Vaddå?! Blir det småkex också?! grymt!

Såklart!! :yoparty Om vi (läs £m£li£, Cyrén och d1ce kommer in vill säga :näsblod )

Lixom krondiken inte är det optimala stället att lägga sitt första knäskrap, darling :fakta ;)

-@

Äsch.. Diken skrapas det inget i, där voltas det ;) Skrapade faktiskt på asfalten.. Knogskrap, har du testat det? :näsblod
Fakk, jaja, jag har iaf skrapade puckar :D:huvet

Last edited:
Såklart!! :yoparty Om vi (läs £m£li£, Cyrén och d1ce kommer in vill säga :näsblod )

JAg har för fanken åldern inne... men jag har lovat av ren sympati att gå med Cyren till ett kött-hak om han inte kommer in :D

Fakk, jaja, jag har iaf skrapade puckar :D:huvet

Ibland kan priset för 5minuter i ljuset och lite "fäjm" tyckas något högt ;)

:rofl :rofl :rofl syre för h-e...garvar...aajj

Du chippen, jag har en badanka som inte varit upp på SH än :hördu

Då har du problem :fakta :D

-@

Last edited:
Jahmen se till att göra det då och ta med några extra ut i fall att... Annars blire ju bara Jag och Jürgen:gnissla

Noterar med glädje din stavning där.
Till vardags är han ju Jörgen, en lugn och beskedlig man i sina bästa år. Efter en halvliter kan man få träffa hans tyska tvillingbrorsa JÜRGEN och då gäller det fan att passa sig :yoparty

Snällt av Fille att stå bredvid med en päronsmaskis ifall kapten mosskägg skulle sätta i halsen :pannkyss näsblod

WTF??? :mad:
Jag vet var du bor, jag är distriktsmästare i ollning......nu kan du dra dina egna slutsatser :crash

Last edited:
Snällt av Fille att stå bredvid med en päronsmaskis ifall kapten mosskägg skulle sätta i halsen :pannkyss Och kaffet står uppdukat till desserten dessutom :tummenupp

Det vankas krig i think :näsblod

WTF, var kom jag in bilden:va Hare brunnit för dig eller ska vi beställa tid hos optiker?:confused: :D

Noterar med glädje din stavning där.
Till vardags är han ju Jörgen, en lugn och beskedlig man i sina bästa år. Efter en halvliter kan man få träffa hans tyska tvillingbrorsa JÜRGEN och då gäller det fan att passa sig :yoparty

Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud :D

JAg har för fanken åldern inne... men jag har lovat av ren sympati att gå med Cyren till ett kött-hak om han inte kommer in :D

Va f*n, det har du inte lovat mej :mad: :(

Ibland kan priset för 5minuter i ljuset och lite "fäjm" tyckas något högt ;)
-@

Jag är nog beredd att hålla med dig :crash Men jag fick iaf åka helikopter :yoparty (hmm, eller :4skrika :glömdet )

WTF??? :mad:
Jag vet var du bor, jag är distriktsmästare i ollning......nu kan du dra dina egna slutsatser :crash

Jag vet var du bor också.. Och jag är rätt hyfsad på att kvadda hojar :brynad :fakta

Last edited:
Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back