SH-Pub 17 december + juldagen, sthlm

Madhonda skrev:
Det är bara att komma fram o säga lösenordet "fetgrogg" så sladdar vi direkt till baren.!! Tjing!! :tomten

Han är 1.90, rakat huvud, trivselvikt och har en svart mc-väst samt tysk mustach. :tummenupp

Men säg inte att jag skvallrat.... :rolleyes:

Bonnie skrev:
Han är 1.90, rakat huvud, trivselvikt och har en svart mc-väst samt tysk mustach. :tummenupp

Tack tack...

Det är jag o günther!

Jag är liten o nätt - lika bred som kort:)

Bonnie skrev:

Men det lät ju som en beskrivning på min okända far. Han försvann enligt sägnen på en Husqvarna Silverpil i skymningen, nynnandes på Rosen av Arne Qvick. Har du sett honom? :va

loser skrev:
Men det lät ju som en beskrivning på min okända far. Han försvann enligt sägnen på en Husqvarna Silverpil i skymningen, nynnandes på Rosen av Arne Qvick. Har du sett honom? :va

Han kanske kommer på SH puben?

Kanske MadHonda vet?

Lista: förSH-Pub 19-22.30 innan Tivoli
1: Bonnie
2: JACKE
3:

Webspy skrev:
utesluter ju din lya som förfesthåla iaf :hihi

"huddinge gangsta"
Vi kan ju leka rockband som bor på hotell.Har plats så d räcker o finfina möbler. Fast d e väl ingen höjdare o fyllna till i huddinge när man ska va i stan sen. Tycker söder lät bra. :)

ktmjacke skrev:
Tycker söder lät bra. :)

Söder är alltid bra, det blir så segt att åka in till stan från förorten efter en tung förfest. Nu blir det krypavstånd. :yoparty

3: Lollo
4: Grace
5:

:cdevil ... hehe.

Nu har det ju gått ett par dar sedan man var ute på en liten vätskekontroll...
Absolutismen och godtemplarandan är som bortblåst! Kanske man skulle...

Fnutten skrev:
Ställer upp som chaufför om du bara vågar hälla i dig lite alkoholhaltigt.

Hm... ännu ett incitament...

ktmjacke skrev:
Bonnie skrev:
Men va fan, ska vi inte ta det på ett söderhak då?

Kanske några galanta damer behagar dyka upp istället för att dricka surt vin i någon betongförort... :hihi

3 Nörsy!!

Förresten är det någon som vet om det finns det nåra hotell eller något i närheten?..jag vet inte om jag orkar hålla på att åka hem mitt i natten :gnissla .

Last edited by a moderator:
Bonnie skrev:
Tjejen? har du tjej?
Har jag träffat henne?
Har ni gängat på toa?
Är ni sambo?
Lånar du ut henne?
Är det Johans gamla avlagda?
Är ni buksvågrar nu?
:yoparty
Ja
Ja (tror det, iaf sett)
Nej (Ta det luuugnt. Det kommer snart det med serrö)
Nej
NEJ! :mad:
Nej nej nej
Wtf!
:tomten

Bra att de ha stängt den 25e. Jag kan ändå inte komma då *doh!*

UPPDATERADE LISTAN
5: Nursey

Last edited:
Nursey skrev:
3 Nörsy!!

Förresten är det någon som vet om det finns det nåra hotell eller något i närheten?..jag vet inte om jag orkar hålla på att åka hem mitt i natten :gnissla .

Hotel Rival
Mariatorget 3, Box 17525, 11891 STOCKHOLM 08-545 789 00

Närmare går nog inte å hitta.

Och själv ska jag närvara,hoppas på nya trevliga överaskningar.

Nursey skrev:

Jaa... lite långt att simma till Irland....

Nursey skrev:
3 Nörsy!!

Du kan slagga hos mig,jag e billig.Det sa mitt ex när hon smälde igen dörren bakom sig iaf.

ktmjacke skrev:
Du kan slagga hos mig,jag e billig.Det sa mitt ex när hon smälde igen dörren bakom sig iaf.

:brinnerup Endast du kan få såna kommentarer Jacke :Bugar jag diggar dej för du är sååååå cccoooolllll :banana :pannkyss

Ska vi köra Fenix på Götgatsbacken vid 19?

UPPDATERADE LISTAN
5: Nursey
6:

Nursey skrev:
3 Nörsy!!

Zinkensdamms Vandrarhem ej att förglömma!

Back