SH-Pub 17 december + juldagen, sthlm

IMG_2898.JPG

IMG_2901.JPG

IMG_2902.JPG

IMG_2903.JPG

IMG_2905.JPG

IMG_2906.JPG

IMG_2907.JPG

IMG_2908.JPG

IMG_2909.JPG

IMG_2910.JPG

IMG_2915.JPG

*DanTheMan* skrev:
Shit har du koll på min garderob ,,,förresten din bonnläpp du missade en kul fest.

Fredde ser glad ut på bilderna till det sa PANG,,sen låg han o slicka bordsben resten av kvällen.

Har jag inget minne av :fyllisar

*DanTheMan* skrev:
Shit har du koll på min garderob ,,,förresten din bonnläpp du missade en kul fest.

Fredde ser glad ut på bilderna till det sa PANG,,sen låg han o slicka bordsben resten av kvällen.

Stenkoll! Bonnläpp? Det var snällt sagt!
Missade, och missade? Bytte ett bra party mot ett annat bara, det tar vi igen
snart.

Angåendet slickandet av bordsben? Hellre han än jag! :D

Ledsen att inte SJ/SL var min julvän så jag kunde komma in o rocka med er på juldagen :mad:
Men nu är det snart nytt år och jag tänker INTE vara snäll ett år till för att inte få vare sig tomte eller klappar :tungan VARNING !!*blink*

Bushbabe skrev:
Ledsen att inte SJ/SL var min julvän så jag kunde komma in o rocka med er på juldagen :mad:
Men nu är det snart nytt år och jag tänker INTE vara snäll ett år till för att inte få vare sig tomte eller klappar :tungan VARNING !!*blink*

Januaripuben ser ut att bli tung!

MikkE skrev:
Ledsen att jag inte var närvarande, låter som att ni hade det kanon. Hur är Fenix då?

Fenix är mysigare än Tivoli, dörrstrulet är däremot inte bra. Kanske ska ta ett snack med dem o se vad vi kan hitta på.

*DanTheMan* skrev:
Januari står det ju !!!!!!!!!!!!!!!

Hmm...mjo förvisso...men januari har ju 31 dagar, och det va ett datum som efterfrågades :tomten

Aha.....är det som vanligt helgen före löning som gäller..eller.!?? Kan ju inte tusan hålla reda på allt!! :3freak

Madhonda skrev:
Hmm...mjo förvisso...men januari har ju 31 dagar, och det va ett datum som efterfrågades :tomten

Aha.....är det som vanligt helgen före löning som gäller..eller.!?? Kan ju inte tusan hålla reda på allt!! :3freak

Alla SH pubkvällar sker lördag innan löning....(lördagen innan den 25:e :tummenupp ) förutom runt jul då det är massa pubkvällar :)

:banana

Kakan skrev:
Alla SH pubkvällar sker lördag innan löning....(lördagen innan den 25:e :tummenupp ) förutom runt jul då det är massa pubkvällar :)

:banana

Precis! 21 januari med andra ord! :fyllisar

Kakan skrev:
Fenix kan vara ett bra alternativ till Tivoli ;) kolla upp i fall vi kan få nå bra erbjudanden av dom :tummenupp

Och kanske lösa deras 23års gräns på ett smidigt sätt. De flesta är ju över det, men även många under denna magiska gräns.

Nåja, denna pubkväll berör mig föga. Har förmodligen pubkvällar flesta dagarna under januari-mars i Österike med Bertborge.
Rock on.

FreddaAbborre skrev:
Och kanske lösa deras 23års gräns på ett smidigt sätt. De flesta är ju över det, men även många under denna magiska gräns.

Nåja, denna pubkväll berör mig föga. Har förmodligen pubkvällar flesta dagarna under januari-mars i Österike med Bertborge.
Rock on.

:rolleyes: ja om du är där å partar i ställe så får du väll klaga på åldersgränsen där :tungan

Åldern får bonnie fixa till jag har en svag aning om att jag kommer jobba de flesta sh pubshelgena.... :död

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon