Bonnie
Tequila MC
Madhonda skrev:Det är bara att komma fram o säga lösenordet "fetgrogg" så sladdar vi direkt till baren.!! Tjing!!![]()
Han är 1.90, rakat huvud, trivselvikt och har en svart mc-väst samt tysk mustach.
Men säg inte att jag skvallrat....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Madhonda skrev:Det är bara att komma fram o säga lösenordet "fetgrogg" så sladdar vi direkt till baren.!! Tjing!!![]()
Bonnie skrev:Han är 1.90, rakat huvud, trivselvikt och har en svart mc-väst samt tysk mustach.![]()
Men säg inte att jag skvallrat....![]()
Bonnie skrev:Han är 1.90, rakat huvud, trivselvikt och har en svart mc-väst samt tysk mustach.![]()
Men säg inte att jag skvallrat....![]()

loser skrev:Men det lät ju som en beskrivning på min okända far. Han försvann enligt sägnen på en Husqvarna Silverpil i skymningen, nynnandes på Rosen av Arne Qvick. Har du sett honom?![]()
Bonnie skrev:Han kanske kommer på SH puben?
Kanske MadHonda vet?
Madhonda skrev:Nej, några förlorade fäder känner jag inte till!!
Vi kan ju leka rockband som bor på hotell.Har plats så d räcker o finfina möbler. Fast d e väl ingen höjdare o fyllna till i huddinge när man ska va i stan sen. Tycker söder lät bra.Webspy skrev:utesluter ju din lya som förfesthåla iaf![]()
"huddinge gangsta"
ktmjacke skrev:Tycker söder lät bra.![]()
... hehe.Fnutten skrev:Ställer upp som chaufför om du bara vågar hälla i dig lite alkoholhaltigt.
ktmjacke skrev:Bonnie skrev:Men va fan, ska vi inte ta det på ett söderhak då?
Kanske några galanta damer behagar dyka upp istället för att dricka surt vin i någon betongförort...![]()
Lista: förSH-Pub 19-22.30 innan Tivoli
1: Bonnie
2: JACKE
3 Nörsy!!
Förresten är det någon som vet om det finns det nåra hotell eller något i närheten?..jag vet inte om jag orkar hålla på att åka hem mitt i natten.
JaBonnie skrev:Tjejen? har du tjej?
Har jag träffat henne?
Har ni gängat på toa?
Är ni sambo?
Lånar du ut henne?
Är det Johans gamla avlagda?
Är ni buksvågrar nu?
![]()
Nursey skrev:3 Nörsy!!
Förresten är det någon som vet om det finns det nåra hotell eller något i närheten?..jag vet inte om jag orkar hålla på att åka hem mitt i natten.
Nursey skrev:Förresten är det någon som vet om det finns det nåra hotell eller något i närheten?..jag vet inte om jag orkar hålla på att åka hem mitt i natten.
Webspy skrev:Jaa... lite långt att simma till Irland....

Nursey skrev:Not just a pretty face..rolig också![]()
![]()
Du kan slagga hos mig,jag e billig.Det sa mitt ex när hon smälde igen dörren bakom sig iaf.Nursey skrev:3 Nörsy!!
ktmjacke skrev:Du kan slagga hos mig,jag e billig.Det sa mitt ex när hon smälde igen dörren bakom sig iaf.
ktmjacke skrev:Du kan slagga hos mig,jag e billig.Det sa mitt ex när hon smälde igen dörren bakom sig iaf.

Endast du kan få såna kommentarer Jacke
jag diggar dej för du är sååååå cccoooolllll

Nursey skrev:3 Nörsy!!
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA