SH online och uppgraderat

Men

Sidbläddringen ska vara löst nu oxå.

Varje sänd får jag en vit skärm i FF. Tar jag back och skicka igen så får jag meddelande om dubbelpost.

ÄDIT hände även detta inlägget.

Nu vart det ännu värre. Vad händer... Får inte iväg inlägget alls nu...

Varje sänd får jag en vit skärm i FF. Tar jag back och skicka igen så får jag meddelande om dubbelpost.

ok made my point tror jag... Vart ju bra att det hängde sig extra mkt just nu.

ok made my point tror jag... Vart ju bra att det hängde sig extra mkt just nu.

som sagt...
vit skärm inget händer. Inte ens med uppdatera... lallalla

Samma för mig. När jag tryckt på "skicka svar" så blir allt vitt och måste jag ta o klicka på sökvägen i överkant tillbaks till startsidan annars blir allt riktigt stökigt...

bara jag som har problem med att när jag öppnar en sida i en ny flik så är ja inte inloggad på den sidan?

Vet inte om det varit uppe tidigare men om man medan man skriver ett meddelande bestämmer sig för att backa bakåt med webbläsaren får man en pop-up som frågar om man vill lämna eller stanna på sidan. Sket i att svara på det och klickade på bakåtknappen igen och då kommer meddelandet tillbaka hur många gånger jag än klickar på det och oavsett vad jag svarar.

Kör Chrome på Mac OS X Lion.

Förhoppningsvis en obehaglig överförmyndarfunktion som kan stängas av eller tas bort! :gnissla

när man klickar in på ngn:s sida så kunde man förr se användarens säljes eller köpesannonser men det kan man inte nu längre, tycker det kan vara bra om den funktionen kommer tillbaka!

även datumen i köp&sälj är fucked up, datumen är blandade hejvilt:mad:

Vet inte om det varit uppe tidigare men om man medan man skriver ett meddelande bestämmer sig för att backa bakåt med webbläsaren får man en pop-up som frågar om man vill lämna eller stanna på sidan. Sket i att svara på det och klickade på bakåtknappen igen och då kommer meddelandet tillbaka hur många gånger jag än klickar på det och oavsett vad jag svarar.

Kör Chrome på Mac OS X Lion.

Förhoppningsvis en obehaglig överförmyndarfunktion som kan stängas av eller tas bort! :gnissla

Samma lika i IE9 W7.....

Inte läst hela tråden, så jag kanske inte är först. Men saknar att kunna quota flera inlägg i ett. Ska man svara (kanske samma sak) på 3 inlägg så blir det antingen bara en av dem, eller 3 separata inlägg nu om man verkligen vill och det känns lite onödigt på många sätt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT