SH online och uppgraderat

Har tagit bort en länkarna som hette "svara med citat". Den kändes onödig. Nu är det bara "Svara" kvar, som det var förr.
Men för att förtydliga detta så är det så att svara-knappen i varje inlägg gör just det ändå. Svarar med citat alltså, eller hur?

BTW: Går det att få tillbaka gamla rolleyes-smileyn? Den nya är klart sämre och otydlig

Men för att förtydliga detta så är det så att svara-knappen i varje inlägg gör just det ändå. Svarar med citat alltså, eller hur?

BTW: Går det att få tillbaka gamla rolleyes-smileyn? Den nya är klart sämre och otydlig

Ja på första frågan.

:rolleyes:

varför har jag ett streck lite här o där på andra meningen på vissa inlägg?streck.jpg

När man klickar på Snabbnavigering -> Mc-relaterade Diskussioner så kommer man till början av tråden och inte till startsidan för Mc-relaterade Diskussioner. Det är sällan man vill gå tillbaks till trådstarten när man har läst sista inlägget.

Går det att ändra?

Nu är alla block av information tillbaka på medlemssidan igen, t.ex köp & sälj-annonser, bloggar och garage etc.

Men... Nu får jag inga mail på prenumererade trådar..? Känns som det är lite si och så med det?

slänger in det här med:

På förstasidan, om man klicar på "visa forumet"-länken vid "Populära forum" så får man upp en sida som meddelar att länken är ogiltig. "Du angav ett ogiltigt/en ogiltig Forum. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige."
Har varit så sen uppdateringen.

Peace out!

om många fler upplever samma sak vore det eventuellt ett fel... så, några fler som känner samma sak?

Kan vara hos min internetleverantör felet ligger, jag har nämligen problem just nu med att få mail. Det dök upp gamla trådar i mailen nu, trådar som jag redan har läst flera timmar före.

Jädra jobb du åkt på!

Hejsan!

Så rapportera här om ni ser några tokigheter, eller har frågor om något.

När man skriver ett svar i någons tråd, presenteras man ju till vänster med avatar och lite text. Där är ochså länkar till medlemens garage/blogg om dessa finnes. Vore det inte bra om länkarna gick till medlemmens sista daterade blogg, garage osv?

I din presentation, visas ditt äldsta garage först, men ditt senaste blogginlägg.

I min presentation visas bara de första/äldsta ifrån 2007/08

Mvh Tony

..det är ruggigt grötigt. PunGt.

Vet inte exat vad det är, men listar man nya inlägg så känns textmassan man möts av svår att överblicka, färgerna på trådlänkarna är tvivelaktig, etc.
Här var det onekligen bättre förr - less is more.

Just nu är forumet trevligare att läsa via tapatalk i iphonen.

Mitt konto -> sekretessinställningar

Nja, där saknas det jag nämnde, om jag inte helt missat något väsentligt. Kolla på ett användar-konto utan att vara inloggad, så ser man vilka trådar som startats, inlägg som kommenterats och även vilka inlägg som man tryckt "gilla" på t.ex. Numera även inlägg i "övrigt-delen", vilket inte skedde förut.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT