SH online och uppgraderat

Str3 R

Guest
Måste fråga igen, ska det se ut som en gatukorsning? Jag har det gamla utseendet upptill med Nätverket: Stulnafordon.se och den gula bannern, alla annonser ligger som vanligt till höger som förut, Spara sida, Mina sparade länkar, hur många som är inloggade, Forumet, Regler, Köp & sälj under den gula bannern etc, precis som det såg ut förut, inget nytt alls. Det enda som ser nytt ut är där alla trådar samlas, mitt i en iframe. Ska det vara så?
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Måste fråga igen, ska det se ut som en gatukorsning? Jag har det gamla utseendet upptill med Nätverket: Stulnafordon.se och den gula bannern, alla annonser ligger som vanligt till höger som förut, Spara sida, Mina sparade länkar, hur många som är inloggade, Forumet, Regler, Köp & sälj under den gula bannern etc, precis som det såg ut förut, inget nytt alls. Det enda som ser nytt ut är där alla trådar samlas, mitt i en iframe. Ska det vara så?
Ja. Allt det andra har Swedie byggt själv och det hör inte till den forumapplikation som är installerad.

EDIT: Länkarna högst upp, efter användarnamnet, Mitt Konto, Kompislistan funkar inte. Går inte att klicka på dem.
 
Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ska besökshistoriken på profilen vara öppen?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag gillade att man kunde se tidpunkten på sista inlägget i en tråd förut. Då visste man om det var ett inlägg man hade läst eller inte.

Utan att öppna tråden då menar jag.
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
EDIT: Länkarna högst upp, efter användarnamnet, Mitt Konto, Kompislistan funkar inte. Går inte att klicka på dem.

Funkar för mig.
Tänk på att kompislistan kommer som en popup om du kör popup-blockerare.

Edit: Däremot syns inte längre vilken hoj man kör under ens avatar i trådarna.
Den funktionen tycker jag är bra.
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Numera är ju sidan väldigt smal. Det är ju förmodligen väldigt genomtänkt osv. men skulle det finnas en möjlighet att få justera bredden själv hade jag gärna haft en bred vy. Allra helst att den anpassade sig efter fönstret.

Ska det ge detta några dagar ytterligare. Kanske finner jag fördelar. Just nu, spontant, känns det som att man inte utnyttjar skärmens "wide" nåt vidare.

Kanske är denna smala layout bättre för läsplattor!?
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Överst, precis under "Forum, Regler, Köp & Sälj" ligger hela sökvägen i klickbar röd text. Är du på tex Katantråden så kan du direktklicka dig tillbaka till "Mc-relaterade diskussioner" etc.
Förut fanns den sökvägen även längst ned i botten på sidan, så om du var på sista inlägget på en full sida kunde du klicka när du var där nere utan att skrolla högst upp igen. Praktiskt, vill gärna ha tillbaka.
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Gillar den nya layouten, men antar att ni kommer finslipa lite på den? Finns lite småbuggar här och var (kör med Google Chrome)

Sen den gröna stapeln under sitt namn. Bygger den på hur mycket inlägg man har gjort? Fattar naaadaaa
 

Xtrm

Ninja
Gick med
22 May 2007
Ort
Mld
Hoj
Kawasaki ZX-636R 2004, Kawasaki ZX-6R 1999, Honda "Bobber" 400CB 1983, Yamaha YZF426 2001, Minimoto "Sport" 49cc
Nu har jag inte läst alla poster så någon kanske redan påpekat, men...

Raden ovanför sporthoj-loggan som börjar med "Välkommen tillbaka" och slutar på "Logga ut"; Inga av länkarna fram till "Mina garage" fungerar för mig.

Sitter med Firefox 8.0
 

Hudik

Guest
Nu har jag inte läst alla poster så någon kanske redan påpekat, men...

Raden ovanför sporthoj-loggan som börjar med "Välkommen tillbaka" och slutar på "Logga ut"; Inga av länkarna fram till "Mina garage" fungerar för mig.

Sitter med Firefox 8.0

Funkar kanon för mej, jag har IE.

Därimot får jag inte någon information (blinkande prylen) som visar om jag har inlägg i GB
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Funkar för mig men jag måste vara extremt noga med att placera markören mitt över texten, det fungerar inte med pengfingertoppen / spetsen på pilen. För känsligt.

Nu har jag inte läst alla poster så någon kanske redan påpekat, men...

Raden ovanför sporthoj-loggan som börjar med "Välkommen tillbaka" och slutar på "Logga ut"; Inga av länkarna fram till "Mina garage" fungerar för mig.

Sitter med Firefox 8.0
 

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Verkar som om uppkopplingen från Tapatalk-klienten snurrar snabbare än förut :)
Resten bryr jag mig inte om.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
En uppdatering av hela forumet utan att slänga hela databasen är ingen riktig uppdatering :2003
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top