SH online och uppgraderat

Tagit bort "Tacka" och "Gilla" så länge. Ska försöka få in den gamla versionen istället. Det kan ta ett par dagar. Men det är nog bättre den kommer tillbaka, än att ha en lite ful variant som ersättare.

Allt ser fräscht och bra ut, tycker dock det är lite väl lite skillnad mellan det ljusgråa och det knallvita i kommentarerna. Annars är det perfa :yoparty

Tagit bort "Tacka" och "Gilla" så länge. Ska försöka få in den gamla versionen istället. Det kan ta ett par dagar. Men det är nog bättre den kommer tillbaka, än att ha en lite ful variant som ersättare.
Mycket bättre.

Har nog inget med tiden att göra, en sån stapel skulle vara meningslös då året man joinade redan står. Tror det har med antal inlägg att göra.

Jag kan förresten inte tabba mig ur det här fältet när jag skriver... (Mac/Chrome)

En salig blandning av engelska och svenska är det också.

Jag tror att det har något med detta att göra...

Alla som +1 som folk gett förut på inlägg är "rykte" och jag själv har rätt många poäng, snart 5000. Det gör att jag troligen har rätt hög "status". Så det är därifrån det kommer.

Jag kan ta bort denna gröna rad, för att minska förvirringen, då fokus inte ska ligga på att alla ska älska en...

Alla som +1 som folk gett förut på inlägg är "rykte" och jag själv har rätt många poäng, snart 5000. Det gör att jag troligen har rätt hög "status". Så det är därifrån det kommer.

Jag kan ta bort denna gröna rad, för att minska förvirringen, då fokus inte ska ligga på att alla ska älska en...

Synd, det var en kul funktion.

Hörru, du gör det typiska felet just nu att klaga utan att säga vad exakt det är du klagar på. Jag kan inte utläsa vad det är du egentligen ogillar. Jag menar, till 90% ser det ju ut som tidigare.

Ok, det kanske är mitt Firefox som strular då för här ser det då helt annorlunda ut.
Färgerna är helt andra, texten är groteskt stor och symboler ser inte ut som förut. Behöver man ändra något i sina egna inställningar för att få tillbaka det som förut?

Om det är tänkt att det ska vara så här så anser jag att det är för stort hopp från det gamla för att man ska gilla det.

Sen saknar jag rullistan längst ner på varje tråds sida där man kan ändra forumsdel.

"New is always better" - Barney Stinson.

Lite väl "skarpa" färger om jag ska klaga på något. Det kritvita sticker lite i ögonen. Men annars är det bra. Synd med gästboken bara. Hade ganska många "spaminlägg" där men fanns ett och annat guldkorn som jag hade velat behålla. Finns det någon möjlighet att få sin "gästbok" mailad till sig där man kan vaska fram sina guldkorn för att sen spara dem?

Tycker spontant att det ser bra ut.

Känns lite mer ljust modernt, och lite mindre 90-tal.

Jag har 5709 poäng så min åsikt är rätt.

Det går inte att klicka på alla val i listen ovanför forumet längre.

"New is always better" - Barney Stinson.

Lite väl "skarpa" färger om jag ska klaga på något. Det kritvita sticker lite i ögonen. Men annars är det bra. Synd med gästboken bara. Hade ganska många "spaminlägg" där men fanns ett och annat guldkorn som jag hade velat behålla. Finns det någon möjlighet att få sin "gästbok" mailad till sig där man kan vaska fram sina guldkorn för att sen spara dem?

Ja gästboken är ett stycke historia ju. De inlägg man inte vill ha rensar man väl själv bort.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back