SH online och uppgraderat

Vad innebär dom gröna plupparna som är olika till antalet?

Haha! Där var man lite sen:)

När jag är inloggad och på "startsidan" så står det att jag inte är inloggad men när jag trycker in på någon tråd eller något så blir det som förut (alltså inloggad). Vet inte om det är bara jag som har problemet.

Använder Chrome.

Samma för mig. Kör Chrome på en Mac.

Edit: Några andra intressanta nyheter: Både "Gilla detta inlägg" och "Tacka för detta inlägg" samt några skumma gröna staplar under namn där beroende på antal staplar får olika text om man låter pekaren vila över stapeln. Och sen någon "spara" funktion medans man redigerar svar, inkl "autosparat", antar att det är så att man inte tappar bort inlägget om man skulle råka bryta, backa eller annat.

Last edited:
Fulare, och mer svårläst.. Om jag ska vara ärlig, och det ska man väl!

Måste texten när man är inne på en forum-avdelning och kollar olika trådar vara så stor!? Lite mindre hade varit bra...

Annars sm Lagom sa, känns rörigt med alla knappar och linjer.

Ska det se ut som en gatukorsning eller har jag nåt fel i min iPad?

Backfunktionen strular!

När jag är inloggad och på "startsidan" så står det att jag inte är inloggad men när jag trycker in på någon tråd eller något så blir det som förut (alltså inloggad). Vet inte om det är bara jag som har problemet.

Använder Chrome.

Samma här, med Chrome. Dessutom lär jag logga in varje gång trots att jag vill bli ihågkommen..

edit; eller jo, jag är inloggad utan att det syns, först när jag klickar mig in på Forum så syns det att jag är inloggad..

Last edited:
Vad betyder dom gröna plupparna över avataren?

Jag vet ju inte, men det känns som att det är en aktivitetsmätare.
Om man kollar på vilka som har många och vilka som har få.

Flest gröna pluppar vinner alltså. (eller så är det en troll-mätare)

Att signaturen inte kommer först under användarens info istället för som tidigare direkt där inlägget är slut gör att även korta inlägg tar väldigt mycket plats. Sedan fungerade det ju inget vidare sist det fanns en inläggsräknare. Då fanns den dessutom bara på profilsidan och inte vid varje inlägg. Tror inte det kommer att medföra något gott.

I övrigt tror jag det har potential att bli kanon efter uppdateringen så fort saker och ting har finslipats.

Edit: Varför har det tagits bort vad folk kör för hoj? Känns som betydligt intressantare info än hur länge de varit medlemmar eller hur många inlägg de gjort.

Inte heller något garage kvar? Den gamla bildvisaren var ju kanon där man öppnade en bild och sen kunde bläddra vidare bland alla bifogade istället för att som nu klicka upp varje bild för sig i ett nytt fönster/flik.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...