GSXR1100R
The older i get the faster i was
Mja det vet jag inteMattias skrev:Möjligt, men självinsikt har jag och intregriteten är intakt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mja det vet jag inteMattias skrev:Möjligt, men självinsikt har jag och intregriteten är intakt.

Drooling banjos med Toy DollsGhost skrev:Musiken är tagen från Den sista färden (iaf i början) bara att börja måla upp "bilden" nu...![]()

Hade jag riggat en kamera och tagit den där bilden själv hade man ju kunnat undra, men nu var det ju inte så.GSXR1100R skrev:Mja det vet jag inte![]()
Hmmm om du tyckte det va kul så har nog Mattias rätt iafsoppatorsken skrev:Haha, din tvilling är den största banjolasse jag nånsin sett.
Fyfan vad sjukt kul.
GSXR1100R skrev:Mja det vet jag inte![]()
Han e iallafall snäll mot mig.... ibland..
Kolla Rullarns filmer på http://knasiga.st/RoLLERktmjacke skrev:Ha ha ha,fy fan va härligt med nån som bjussar på sig själv sådär,inte vidare skickligt men jävligt kul,fick nästan byta kallingar efter det där.![]()
![]()

GSXR1100R skrev:Så va det slut på det roliga, konstigt att så fort man gör en knäppfilm så skrivs det en massa inlägg, men om man gör en seriösare film så orkar ingen bry sig.
![]()

GSXR1100R skrev:Så va det slut på det roliga, konstigt att så fort man gör en knäppfilm så skrivs det en massa inlägg, men om man gör en seriösare film så orkar ingen bry sig.
![]()
Konstigt dom funkar för dom flesta andra, har du senaste codec/wmpMattias skrev:Jag passar på att klaga på minimotofilmerna när jag ändå är igång: de hackar som fan!
K-Micke skrev:Så är det. Testa att starta en tråd "Tips på touringhoj" och en tråd "Britney Spears tuttar", vilken får mest intresse?![]()
Har du gjort någon seriös film förresten?
He he he,har betat av nåra av hans filmer,långsamt går det dock,vem e det?nån från sh?Polly skrev:Kolla Rullarns filmer på http://knasiga.st/RoLLER
En till som bjuder på sig själv!
/Sweedo på Pollys konto
Roller är den okrönte kungen på dårskap, jag har sällan garvat så mycket som när han gjorde slangskolan & andra kultfilmerktmjacke skrev:He he he,har betat av nåra av hans filmer,långsamt går det dock,vem e det?nån från sh?
GSXR1100R skrev:Jag har gjort en massa tråkiga filmer om Rookie Roadracing, inget att se på iof, men dom ligger på www.ketogan.com
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|