SH mästerskap i luftgitarr

Bifogat

• mattias och gammelgixxer.jpg
    mattias och gammelgixxer.jpg
    8 KB · Visningar: 31
soppatorsken skrev:
Haha, din tvilling är den största banjolasse jag nånsin sett.
Fyfan vad sjukt kul.
Hmmm om du tyckte det va kul så har nog Mattias rätt iaf :va

Jag ska snacka med min tvillingkusin och be honom söka vård.

Ledsen hojbröder, men det där var *riktigt* dåligt.

Toy Dolls är dock alltid (eller oftast ;)) coola, har mycket minnen från den där plattan. My wife is a psychopath är en klassiker :rock

Ha ha ha,fy fan va härligt med nån som bjussar på sig själv sådär,inte vidare skickligt men jävligt kul,fick nästan byta kallingar efter det där. :Bugar :Bugar

Så va det slut på det roliga, konstigt att så fort man gör en knäppfilm så skrivs det en massa inlägg, men om man gör en seriösare film så orkar ingen bry sig.

:lol

GSXR1100R skrev:
Så va det slut på det roliga, konstigt att så fort man gör en knäppfilm så skrivs det en massa inlägg, men om man gör en seriösare film så orkar ingen bry sig.

Jag gillar att ha roligt :lol

GSXR1100R skrev:

Så är det. Testa att starta en tråd "Tips på touringhoj" och en tråd "Britney Spears tuttar", vilken får mest intresse? :D

Har du gjort någon seriös film förresten?

Eller så är det så att de seriösa filmerna är tråkiga, medan de tokiga får oss alla att vrida oss i pinsamhetens plågor.

Jag passar på att klaga på minimotofilmerna när jag ändå är igång: de hackar som fan!

Mattias skrev:
Jag passar på att klaga på minimotofilmerna när jag ändå är igång: de hackar som fan!
Konstigt dom funkar för dom flesta andra, har du senaste codec/wmp :va
Jag frågade i en poll om filmerna funkade och 90% skrev att dom funkar perfekt, då tillhör du dom 10% som det inte funkar för, men det kan du nog leva med.

K-Micke skrev:
Så är det. Testa att starta en tråd "Tips på touringhoj" och en tråd "Britney Spears tuttar", vilken får mest intresse? :D

Har du gjort någon seriös film förresten?

Jag har gjort en massa tråkiga filmer om Rookie Roadracing, inget att se på iof, men dom ligger på www.ketogan.com

ktmjacke skrev:
He he he,har betat av nåra av hans filmer,långsamt går det dock,vem e det?nån från sh?
Roller är den okrönte kungen på dårskap, jag har sällan garvat så mycket som när han gjorde slangskolan & andra kultfilmer :tummenupp

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard