SH mästerskap i luftgitarr

ktmjacke skrev:
He he he,har betat av nåra av hans filmer,långsamt går det dock,vem e det?nån från sh?
Roller, mannen, myten, legenden!
Klart han är från SH.
Vi har haft mycket roligt ihop.
En jävel på att slanga, till slut.
Nästa år skall vi ha en kurvkura med honom.
Mattias, fixa!
/Sweedo

Kurs hetere. Kura är det som muskelberg gör. Åh, vänta nu... ;)

K-Micke skrev:
Skoja bara vettu. Klart jag har sett dom. :tummenupp
Men jag postar kanske inte kommentarer i trådarna så ofta.

Ibland undrar jag varför jag släpar med filmkameror på tävlingarna och sedan sitter hela nätterna och redigerar filmer som vi sedan lägger ut helt gratis på nätet, den enda motivationen/moroten är väl när någon skriver en kommentar och berättar vad dom tycker.

Det tråkigaste som finns och det tycker även KetogaN, är när man ser att filmen laddas ner av hundratals människor men endst några stycken orkar att skriva en rad i gästboken eller på forumet.

Skriv bu eller bä vad som helst :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Skriv bu eller bä vad som helst :tummenupp

Bääää. :hihi

Tyvärr, det är så det funkar. Gör du något dåligt så får du veta det direkt. Gör du något bra så hörs inget. Gör du något RIKTIGT bra så börjar folk mumla och försöka hitta något fel, eller så tycker dom du är pretentiös och "inte har något att göra". :3freak

Polly skrev:
Klart han är från SH.
Mattias, fixa!
/Sweedo
ha ha ha,en riktigt skön snubbe måste jag säga,riktigt lattjo med dom små texterna han klämmer in.

Polly skrev:
Klart han är från SH.
Mattias, fixa!
/Sweedo
Ruskigt bra redigerat oxå,imponerande.Undrar om det e svårt att göra det?Har en dig-videokamera,men har aldrig redigerat nåt,skulle va kul o lära sig.

ktmjacke skrev:
Ruskigt bra redigerat oxå,imponerande.Undrar om det e svårt att göra det?Har en dig-videokamera,men har aldrig redigerat nåt,skulle va kul o lära sig.
Det är ganska lätt att lära sig, det är dock inte så lätt att göra saker proffsigt som Roller & KetogaN, dom gossarna lägger sin själ i klippningen.

GSXR1100R skrev:
Det är ganska lätt att lära sig, det är dock inte så lätt att göra saker proffsigt som Roller & KetogaN, dom gossarna lägger sin själ i klippningen.
själv sitter man o önskar att det va lätt.har sett ketogan o mer av dessa videos o måste säga att han har rätt,undrar själv hur f...n man kommer ner på en minimoto.men det e grymt kul o se hur dessa killar som sitter uppe hela nätterna för att roa oss andra redigerar o håller på.Jag uppskattar det iaf. :tummenupp

ktmjacke skrev:
själv sitter man o önskar att det va lätt.har sett ketogan o mer av dessa videos o måste säga att han har rätt,undrar själv hur f...n man kommer ner på en minimoto.men det e grymt kul o se hur dessa killar som sitter uppe hela nätterna för att roa oss andra redigerar o håller på.Jag uppskattar det iaf. :tummenupp
Det bugar vi för :tummenupp

Måste hålla med om att dina/era filmer (och många andra här) är grymmt kul att kolla på. :tummenupp
När kommer minimoto Madness 5 "ut"? Eller är den redan ute och jag bara sen?

Thundercat skrev:
Vart e orginalfilmen?

Den andra filmen var schysst... mickes filmer e toppen. :Bugar

Tack det värmer, filmen SH i luftgitarr la jag upp enbart för att se hur en riktig knäppfilm bemöts, och det gjorde den, Kato håller på med MMM5 och det kommer att bli den bästa so far :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Tack det värmer, filmen SH i luftgitarr la jag upp enbart för att se hur en riktig knäppfilm bemöts, och det gjorde den, Kato håller på med MMM5 och det kommer att bli den bästa so far :tummenupp

MMM5 är så sjuk så jag vet knappt var jag ska börja för att få ihop den.. :fyllisar

/KetogaN

KetogaN skrev:
MMM5 är så sjuk så jag vet knappt var jag ska börja för att få ihop den.. :fyllisar

/KetogaN
Det ryktas att du oxå va rätt sjuk i Söndags :fyllisar :zpy

Sweedo skrev:
Å de va int' du?
Ha int' du å supit?
Börj du bli trött gammgubben?
:rofl

Jag tog mig iaf ur sängen och körde Minimoto 11-15 i Söndags till skillnad ifrån vissa ungdomar som va gröna i fejset efter Lördagens :fyllisar

GSXR1100R skrev:

jag har alltid sagt att dina filmer är toppen. Förresten hur går det med filmen från geleåsen?

GSXR1100R skrev:
Jag tog mig iaf ur sängen och körde Minimoto 11-15 i Söndags till skillnad ifrån vissa ungdomar som va gröna i fejset efter Lördagens :fyllisar

Ähh, jag var okej! det var rummet som snurrade..

/KetogaN

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...