GSXR1100R
The older i get the faster i was
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Min tjocke tvillingkusin skickade denna demo tape idag, vem vågar utmana denna dåre på luftgitarr.
Kval till SH i luftgitarr
![]()

Han fokuserade hårt på att spela Banjo, Gitarr & bas samtidigt, men det ser faktiskt ut som han missar vibratot helt och hållet.håkanolsson skrev:Ser bra ut men hälsa att han behöver träna på vibratot. Han verkar hoppa över det helt. Det blir pricken över.. om han fixar-till det.
Nej den va redan såld, han köpte en skengitarr av Trygg Hansa istället, dom beslagtar mängder av skeninstrument årligen.Mr.Dna skrev:Hehe![]()
Grymma ackord också. Fattar inte fan hur du kan hålla dig för skratt samtidigt.
Men det svängde riktigt![]()
![]()
Kommer det någon uppföljare??![]()
![]()
Edit: läste nu att det var din "tvillingbror", hälsa han att han är grymm då.
Köpte han den begagnade luftgitarren som var upp på blocket för ett tag sedan??![]()
![]()
Luftgitarrer går baklänges enligt kusinen?Kay skrev:Din kusin (som påminner stenhårt om ngn annan man känner) har missat en annan viktig detalj om att ju längre "ut" på gitarren man kommer med accorden, desto lägre blir tonerna. Ser lite ut som att luftgitarren på ngt vänster funkar tvärt om![]()
Annars måste jag applodera den fina föreställingen!![]()
GSXR1100R skrev:Luftgitarrer går baklänges enligt kusinen?

Enligt rykten så har denne man aldrig respekterats ändå, sorgligt men sant.Mattias skrev:En produkt av total brist på självinsikt och omtanke om den egna integriteten. Vem, om någon, kommer att kunna respektera denne man efter detta... spektakel?
Anneli skrev:Jag har inget ljud på min jobbdator. Men på något vis "hör" man ändå.![]()
GSXR1100R skrev:Min tjocke tvillingkusin skickade denna demo tape idag, vem vågar utmana denna dåre på luftgitarr.
Kval till SH i luftgitarr
![]()

Möjligt, men självinsikt har jag och intregriteten är intakt.GSXR1100R skrev:Enligt rykten så har denne man aldrig respekterats ändå, sorgligt men sant.
gonzo skrev:Fy fan, jag känner mig våldtagen. Har blivit bestulen på 3 minuter av mitt liv!![]()
Du är överlägset sjuk...![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|