SH har nu bytt plattform!

Ska vi inte ha OT-trådarna på startsidan ? Eller kanske bara jag som inte hittar dom ? Eller dom ligger ihop med mc- diskussioner kanske ?
Många funderingar nu :lol

Undrar om jag får nå "Trophies" för å posta det här inlägget :banana:unsure:

Däremot kom en knapp upp på denna tråd högst upp , "gå till nytt", den gillar jag :tummenupp
Går jag in på tex en egen tråd från 2020 så finns bara "bevaka" högst upp, samt "edit" tror jag.

Den här konservativa gubben tycker att mobilversionen är ett lyft utan att jag ens har hunnit vänja mig och lärt mig hitta.

Bra jobbat swedie!

Fast dom där troféerna får mig ju iofs och inse att jag nog häckar här för mycket.

Den är verkligen markant mycket rappare nu! Och det mesta verkar fungera riktigt bra! Fantastiskt bra jobbat Swedie!!!!:krama

Enorm skillnad i laddningstider mellan forumsidor för mig. Skönt med en visuell uppdatering även om jag alltid älskat Sporthojs "early 2000s" look. :tummenupp

Funkar utmärkt!
Varför är överflödiga disk. inblandade i MC-nyheter på startsidan?
Har jag missat något?

Vad är "Nya profil-inlägg" för något (under min profil)? Jag ser en massa gamla privata (verkar det som) meddelanden mellan andra medlemmar, det känns inte rätt.

Nu är jag inne på min 40:e säsong med körkort så jag har lärt mig att lära mig det som är nytt när saker ändras! :tungan
Gott jobbat, även om jag inte hittar allt än. Men hittade engelska flaggan. ????????? IoM är också trevligt och det är nog inte ditt fel att Nordirlands flagga saknas.
UK är förkortning för United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland men I Sverige översätts det med Storbritannien så det är förståeligt att Nordirlands flagga saknas...

Kan också lägga upp JeTTesTooorA bilder där de förut var små! :kär

F,låt att jag leker lite men i denna tråd borde det inte vara flykt från ämnet... :hej

View attachment _MG_2628.jpg

Angående profilinläggen så tror jag att jag kommer massradera ALLA. Detta då det som importerats kommer från en tid då vBulletin hade en snarlik funktion. Men det känns inte som att det är inlägg man vill folk ska se på samma sätt längre.

Den nya plattformens tanke med inlägg på profilen är som en "status". Tänk lite som ett eget inlägg på din FB sida eller Insta. Folk kan publikt kommentera vad du lägger upp.

Ok att massradera? Får jag inte sjö med folk som är emot, kommer jag radera inom några timmar.

Angående profilinläggen så tror jag att jag kommer massradera ALLA. Detta då det som importerats kommer från en tid då vBulletin hade en snarlik funktion. Men det känns inte som att det är inlägg man vill folk ska se på samma sätt längre.

Den nya plattformens tanke med inlägg på profilen är som en "status". Tänk lite som ett eget inlägg på din FB sida eller Insta. Folk kan publikt kommentera vad du lägger upp.

Ok att massradera? Får jag inte sjö med folk som är emot, kommer jag radera inom några timmar.
Vad är skillnaden mellan inlägg och profilinlägg?

Allmänheten har blivit publik så den förstår jag...

Något som går i nya är att nämna andra personer med @ tecken och börja skriva nicket på den andra. T.ex. @Swedie så får den andra personen ett meddelande (om deras profil tillåter). Tycker det är lite coolt :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman