sh-fest

:tummenupp :D :pannkyss
Willkommen zum biertrinkenabend (finns det NÅN möjlighet att det heter så??)

Das gesoundes richtisch. Ich das ganz wochende im duetchland gervar.:D
Så nu är jag fullärd i det Germanska termenologin.
Nä, jag insåg efter en helg med barvandring i Frankfurt att jag inte kan säga att jag förstår tyska ens hjälpligt. :huvet
Tur att man behärskar att barhänga med stil iaf.
:yoparty

SH-Fest

Vi kan skita i att kalla det för pubkväll och istället döpa min föreslagna första event till: "sitta i jockes nya hus och dricka lite pilsner/whisky/grogg och ljuga oss sönder och samman" - det är väl ändå varann vi är mest intresserade av, det där med brudar (och dansa och annan krogskit) har vi väl slutat med ?!

Ser att det kanske blir fest hos oss, helt okej för mig, bara roligt :wiggle men en jämn vecka får det bli, då ska jag inte jobba dagen efter och tvingar er gå hem kl 23:trött :glömdet , utan det kan bli öl :öl och whiskey hela natten (kan man grilla korv framför kaminen till nattamat?):corn

Ser att det kanske blir fest hos oss, helt okej för mig, bara roligt :wiggle men en jämn vecka får det bli, då ska jag inte jobba dagen efter och tvingar er gå hem kl 23:trött :glömdet , utan det kan bli öl :öl och whiskey hela natten (kan man grilla korv framför kaminen till nattamat?):corn

du brukar ju slänga skorna runt 21 har jag hört:D :D :D :D

Bifogat

• åsa.JPG
    åsa.JPG
    34.3 KB · Visningar: 38
Last edited:
Ja skorna åker vid 21 men kläderna åker vid 23:tuttar

NEJ, NEJ å NEJ igen :fakta

Glömde jag säga att festen kallas "sitta i jockes och åsas nya hus och dricka lite pilsner/whisky/grogg och ljuga oss sönder och samman" :rolleyes:

NEJ, NEJ å NEJ igen :fakta

Glömde jag säga att festen kallas "sitta i jockes och åsas nya hus och dricka lite pilsner/whisky/grogg och ljuga oss sönder och samman" :rolleyes:

du borde sälja din ådi och köpa en ådi kombi och en vovve och skaffa minimoto:rullandeu hus har ni ju nu:tummenupp :tummenupp

Last edited:
du borde sälja din ådi och köpa en ådi kombi och en vovve och skaffa minimoto:rullandeu hus har ni ju nu:tummenupp :tummenupp

Har ju redan en superkombi - bussen - och vovve blir det INTE tal om och minimoto har jag redan. Förstår inte var du vill komma :va

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back