SH Fest på FENIX 29/1 2011

ett linjal? Lär dig svenska finnjävel :pussa

Frågan e ju om man ska mäta det när det är "fryst" eller innan slakt...:va

Jag är ledsen men jag är ett hopplöst fall, svenska är nått jag aldrig kommer att lära mig! :arsele

Fryst eller innan slakt det är upp till dig.. Men ta både och för att vara på säkra sidan. Varför inte liksom!
Eller kanske tina upp det och mäta i slakt tillstånd..? :tummenupp

ska försöka komma jag med :)

Kom inte för fort bara tjejerna blir så besvikna då! :fakta

Last edited:
Jag och lite göteborgare kommer nog upp ser det ut som :banana:

Inga jävla göteborgare!!! Var det förta jag tänkte när jag läste ditt inlägg, men sen såg jag att du var tjej... Det väl klart att ni ska komma! :D

såklart ;) jag kirar det!

Boka en plats åt mig med! Eller ta 2 så har jag en stol över att luta mig mot när jag inte kan stå längre! :fyllisar

Last edited:
inga jävla göteborgare!!! Var det förta jag tänkte när jag läste ditt inlägg, men sen såg jag att du var tjej... Det väl klart att ni ska komma! :d

boka en plats åt mig med! Eller ta 2 så har jag en stol över att luta mig mot när jag inte kan stå längre! :fyllisar

:d :d :d

såklart ;) jag kirar det!

Boka ett stort bord, vet inte hur många vi blir men har ett par på kroken. Ska övertala Mcmiss o en tjejkompis att hänga med, plus svalan o hans bejb. :tummenupp

Last edited:
Synd att man är bortrest den helgen. :( :(

det va ju längesen man festade med lite folk från SH.

Blir vi inte dyngraka redan på mässan och däckar i MCM's monter så kommer vi också! :tummenupp

Det är inte såna där dryga vakter i dörrn som tycker man är för ful för att få komma in? ;)

Fan vad skoj, jag kommer garanterat! :tummenupp

Skall se om jag inte kan få med mig några andra Skitsnackare. :)

Last edited:
Blir vi inte dyngraka redan på mässan och däckar i MCM's monter så kommer vi också! :tummenupp

Det är inte såna där dryga vakter i dörrn som tycker man är för ful för att få komma in? ;)

Kommer du klädd som på bilden i din profil så är det klart som fan att du kommer in! Inget snack om saken! :tummenupp

Var snälla och försök hålla en någorlunda seriös ton i denna tråden. :) Annars får jag smisk på gumpen. :arsele:D

FAN!!!
Så har frugan fått schemat för januari så nu är det bara leta barnvakt om det skall bli fest för mig... :död

Om någon / några ifrån småland ska dit så skriv gärna ett PM så kanske vi kan samåka lite.
Jag är sugen som tusan men vill inte köra själv.

Back