SH Fest på FENIX 29/1 2011

ett linjal? Lär dig svenska finnjävel :pussa

Frågan e ju om man ska mäta det när det är "fryst" eller innan slakt...:va

Jag är ledsen men jag är ett hopplöst fall, svenska är nått jag aldrig kommer att lära mig! :arsele

Fryst eller innan slakt det är upp till dig.. Men ta både och för att vara på säkra sidan. Varför inte liksom!
Eller kanske tina upp det och mäta i slakt tillstånd..? :tummenupp

ska försöka komma jag med :)

Kom inte för fort bara tjejerna blir så besvikna då! :fakta

Last edited:
Jag och lite göteborgare kommer nog upp ser det ut som :banana:

Inga jävla göteborgare!!! Var det förta jag tänkte när jag läste ditt inlägg, men sen såg jag att du var tjej... Det väl klart att ni ska komma! :D

såklart ;) jag kirar det!

Boka en plats åt mig med! Eller ta 2 så har jag en stol över att luta mig mot när jag inte kan stå längre! :fyllisar

Last edited:
inga jävla göteborgare!!! Var det förta jag tänkte när jag läste ditt inlägg, men sen såg jag att du var tjej... Det väl klart att ni ska komma! :d

boka en plats åt mig med! Eller ta 2 så har jag en stol över att luta mig mot när jag inte kan stå längre! :fyllisar

:d :d :d

såklart ;) jag kirar det!

Boka ett stort bord, vet inte hur många vi blir men har ett par på kroken. Ska övertala Mcmiss o en tjejkompis att hänga med, plus svalan o hans bejb. :tummenupp

Last edited:
Synd att man är bortrest den helgen. :( :(

det va ju längesen man festade med lite folk från SH.

Blir vi inte dyngraka redan på mässan och däckar i MCM's monter så kommer vi också! :tummenupp

Det är inte såna där dryga vakter i dörrn som tycker man är för ful för att få komma in? ;)

Fan vad skoj, jag kommer garanterat! :tummenupp

Skall se om jag inte kan få med mig några andra Skitsnackare. :)

Last edited:
Blir vi inte dyngraka redan på mässan och däckar i MCM's monter så kommer vi också! :tummenupp

Det är inte såna där dryga vakter i dörrn som tycker man är för ful för att få komma in? ;)

Kommer du klädd som på bilden i din profil så är det klart som fan att du kommer in! Inget snack om saken! :tummenupp

Var snälla och försök hålla en någorlunda seriös ton i denna tråden. :) Annars får jag smisk på gumpen. :arsele:D

FAN!!!
Så har frugan fått schemat för januari så nu är det bara leta barnvakt om det skall bli fest för mig... :död

Om någon / några ifrån småland ska dit så skriv gärna ett PM så kanske vi kan samåka lite.
Jag är sugen som tusan men vill inte köra själv.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon