SH - fest 4 februari

Tänk nu på att det krockar med Mässfesten i Göteborg

Underbart att festen är 28 januari, kan ni få fira min 30 års dag. Tyvärr utan mig, för ja ska fira den i thailand! :tungan Sjukt störigt att det blev dubbel bokat vill så gärna komma upp o träffa alla goa vänner, men tyvärr så vinner thai över kalla sthlm. :D :krama

Det är flera år sedan jag vågade delta på dessa arrangemang. Känns som om det är dags att prova igen :)

Underbart att festen är 28 januari, kan ni få fira min 30 års dag. Tyvärr utan mig, för ja ska fira den i thailand! :tungan Sjukt störigt att det blev dubbel bokat vill så gärna komma upp o träffa alla goa vänner, men tyvärr så vinner thai över kalla sthlm. :D :krama

Nu får du se över dina prioriteringar :)

Det är flera år sedan jag vågade delta på dessa arrangemang. Känns som om det är dags att prova igen :)

Nu får du se över dina prioriteringar :)

hehhe.....fick resan som present så jag ska nog inte gnälla. :D om jag har liiiiiiiite tur så kanske pippi ändrar datum iom det är mässa i gbg samtidigt. :tungan verkar vara många som ska till mässan från el stockholmo. :)

hehhe.....fick resan som present så jag ska nog inte gnälla. :D om jag har liiiiiiiite tur så kanske pippi ändrar datum iom det är mässa i gbg samtidigt. :tungan verkar vara många som ska till mässan från el stockholmo. :)

Var den gratis kommer det inte ens svida om du står över ;)

Som Gottis skrev så kommer vi i WCX att ordna fest i Göteborg i samband med mässan. Ni som reser till västkusten för "på 2-hjul" får ju inte missa det!
Det finns en tråd om festen under "göteborg-delen", se länken nedan.

http://www.sporthoj.com/forum/showt...mp-BABs-stora-MÄSSFEST-lördag-28-Januari-2012

wcxmss12.jpg

Jag håller på att kika på annat datum då det verkar krocka med massa olika saker :(

Återkommer så snart jag vet mer :)

Money: Du är hemma den 4 va...

FESTEN ÄR FLYTTAD TILL DEN 4 FEBRUARI!!!

Underbara Bar är platsen! Jag återkommer med mer info senare.

Ingen kan vara så erotisk med en drink som du :glömdet

Money: Du är hemma den 4 va...

FESTEN ÄR FLYTTAD TILL DEN 4 FEBRUARI!!!

Underbara Bar är platsen! Jag återkommer med mer info senare.

hehhee.....nä, kommer hem den 7e. Sorryyyyyyyy!! :(

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...