SH - fest 4 februari

Alltid skoj att ni uppskattar festerna!

Ge gärna ris och ros så jag vet vad som kan bättras till nästa gång :)

Trots att klacken på mina stövlar bokstavligt talat flög av och lite andra saker så hade jag en trevlig kväll! Höll på att frysa ihjäl på vägen hem! Snart är sommaren här och vi kan gasa igen!

Ros=> för trevligt folk samt musiken var toppen.

Ris=> att dom har svårt att förstå Skånska i baren, får väll ladda ner en STHLM App...för detta ;)

Mvh
Roger (next Pro SBK vinnare i privat cupen :)

Alltid skoj att ni uppskattar festerna!

Ge gärna ris och ros så jag vet vad som kan bättras till nästa gång :)

Trots att klacken på mina stövlar bokstavligt talat flög av och lite andra saker så hade jag en trevlig kväll! Höll på att frysa ihjäl på vägen hem! Snart är sommaren här och vi kan gasa igen!

Det va skoj tills man uptäcker att man blivit bestulen på min jacka med hem nycklarna i.
Så om nån vet at dom "tagit eller fått " fel jacka så skulle jag bli hjuvligt glad att få igen min
jacka och nycklar.

Min jacka är en ljusgrå Ripcurle med mörkgrå ärmar nertill.
Eller har nån sett nåt så kan den höra av sig.

Ros= bra musik, trevligt bemött, kände ingen men fan nya vänner, för livet? kanske, den som lever får se

Supernice kväll

Ja håller med om att det var bästa stället... :tummenuppAnnars brukar det va så mycket gångar o rum o skit så alla sprids ut... :gnissla

Sen tror jag att det var nästan bara hojisar ett bra tag innan "vanliga trista typer:3freak kom in".
Nu hade dom ju öppet länge men annars kan det vara bra att förbestämma ett ställe för de som vill gå vidare på nattkröken... Själv gick jag på Patricia men ångrade mig efter en kvart o fick pengarna tillbaka... Öppet köp...:-) (insåg att det är livsfarligt att släppa in :kärmig på ett ställe med bara 21 åriga söta:tungan killar, lugnast att åka hem).... ...
Vi ses på vägarna i sommar även om man inte har en aning om vem som döljer sig under alla hjälmar....:tuttar

Tack Pippi för ditt engagemang alltid, tur vi har dig så vi får ses ibland

Last edited:
Det va skoj tills man uptäcker att man blivit bestulen på min jacka med hem nycklarna i.
Så om nån vet at dom "tagit eller fått " fel jacka så skulle jag bli hjuvligt glad att få igen min
jacka och nycklar.

Min jacka är en ljusgrå Ripcurle med mörkgrå ärmar nertill.
Eller har nån sett nåt så kan den höra av sig.

Har du pratat med dem? Fått tag på jackan?

Back