SH - fest 4 februari

Tänk nu på att det krockar med Mässfesten i Göteborg

Underbart att festen är 28 januari, kan ni få fira min 30 års dag. Tyvärr utan mig, för ja ska fira den i thailand! :tungan Sjukt störigt att det blev dubbel bokat vill så gärna komma upp o träffa alla goa vänner, men tyvärr så vinner thai över kalla sthlm. :D :krama

Det är flera år sedan jag vågade delta på dessa arrangemang. Känns som om det är dags att prova igen :)

Underbart att festen är 28 januari, kan ni få fira min 30 års dag. Tyvärr utan mig, för ja ska fira den i thailand! :tungan Sjukt störigt att det blev dubbel bokat vill så gärna komma upp o träffa alla goa vänner, men tyvärr så vinner thai över kalla sthlm. :D :krama

Nu får du se över dina prioriteringar :)

Det är flera år sedan jag vågade delta på dessa arrangemang. Känns som om det är dags att prova igen :)

Nu får du se över dina prioriteringar :)

hehhe.....fick resan som present så jag ska nog inte gnälla. :D om jag har liiiiiiiite tur så kanske pippi ändrar datum iom det är mässa i gbg samtidigt. :tungan verkar vara många som ska till mässan från el stockholmo. :)

hehhe.....fick resan som present så jag ska nog inte gnälla. :D om jag har liiiiiiiite tur så kanske pippi ändrar datum iom det är mässa i gbg samtidigt. :tungan verkar vara många som ska till mässan från el stockholmo. :)

Var den gratis kommer det inte ens svida om du står över ;)

Som Gottis skrev så kommer vi i WCX att ordna fest i Göteborg i samband med mässan. Ni som reser till västkusten för "på 2-hjul" får ju inte missa det!
Det finns en tråd om festen under "göteborg-delen", se länken nedan.

http://www.sporthoj.com/forum/showt...mp-BABs-stora-MÄSSFEST-lördag-28-Januari-2012

wcxmss12.jpg

Jag håller på att kika på annat datum då det verkar krocka med massa olika saker :(

Återkommer så snart jag vet mer :)

Money: Du är hemma den 4 va...

FESTEN ÄR FLYTTAD TILL DEN 4 FEBRUARI!!!

Underbara Bar är platsen! Jag återkommer med mer info senare.

Ingen kan vara så erotisk med en drink som du :glömdet

Money: Du är hemma den 4 va...

FESTEN ÄR FLYTTAD TILL DEN 4 FEBRUARI!!!

Underbara Bar är platsen! Jag återkommer med mer info senare.

hehhee.....nä, kommer hem den 7e. Sorryyyyyyyy!! :(

Back