SH förbjudet på jobb..

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Fi fan...första gången man är inloggad på två veckor. Något pucko på jobbet har fått för sig att SH inte är bageri relaterat och spärrat webadressen.
:mad: :huvet Så i och med att man inte har nån dator så sitter man nu på it-cafè i stan för att stilla sina behov.

Dragon skrev:
Fi fan...första gången man är inloggad på två veckor. Något pucko på jobbet har fått för sig att SH inte är bageri relaterat och spärrat webadressen.
:mad: :huvet Så i och med att man inte har nån dator så sitter man nu på it-cafè i stan för att stilla sina behov.
HAHA :hihi

Ahhh skönt med eget bås på kontoret, surfar vad jag vill, när jag vill :fakta

Inte bageri-relaterat... jaha du?? Vad var det för idiot? Måste tyvärr säga att det e ganska komiskt, men självklart e det ju synd om dig.

ducceper skrev:
Inte bageri-relaterat... jaha du?? Vad var det för idiot? Måste tyvärr säga att det e ganska komiskt, men självklart e det ju synd om dig.

Fattar inte hur du menar??
Så mycket deg vi plöjer ner i våra hojar, så visst fan är det bageri-relaterat

Dragon skrev:
Om du är riktigt snäll så kan du få låna min SSH.. :D

Jag har levt med Webb-marshall i röven i 3 år. Kan faan inte ens glo www.ointressant.nu utan: "This site has been classified as offensive. Your URL request has been recorded" :kocko :kocko
Lämna aldrig ut IT styrningen till Tyskar i skinnbrallor med keps!

...sedan visade det sig iof att många anställda lade större delen av arbetsdagen på Aftonbladet, en del på porr, hmmm - nån på MC-relaterat...

Man vänjer sig att jobba mer o surfa mindre med tiden :7peta

Rikard Thunderace skrev:
Är det bara jag som inte surfar på jobbet? :va

Jag surfar oftast inte på jobbet, jobbar som chaffis så det kan bli lite rörigt om man ska spamma på E4:an i full rusningstrafik. :rolleyes:

Blue skrev:
Jag surfar oftast inte på jobbet, jobbar som chaffis så det kan bli lite rörigt om man ska spamma på E4:an i full rusningstrafik. :rolleyes:

Jag kanske skulle preciserat: Är det bara jag som har tillgång till internet och har egen dator på jobbet som inte surfar privata ärenden där? :7peta

Jag vet inte hur ni andra har det, men om folk skulle se att jag satt och gjorde sånt så skulle det ställa mig och företaget jag jobbar för i dålig dager=inga fler jobb för oss på detta stället.
För det andra så är jag moraltant på området och anser att det är dåligt även om ingen ser en... :tummenupp

Vad jag använder min lunch till är min ensak - dock bör stötande surf som porr och MC-sidor undvikas till varje pris! :rolleyes:
Annars håller jag med RT - snedsurf är ofta anledningen till att en Webb-marshall installeras :huvet

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8