SH.com Grupp/Onsdagskörning 070912

Efter min katastrofalt dåliga sambandsövning med dig som kökarl tidigare så får jag väl "offra" mig och vara kökarl åt dig i "tjejgruppen" denna gång :drool

Det är en rätt eftertraktad position. Det blir nog budgivning på den platsen innan start. Jag tror att KB får ta med sig auktionsklubban

Vad är det för cirkatid i Karby? Vaxholm låter som sista stoppet innan hemgång?

Svårt att säga... men ca en timme efter start brukar vi väl vara i Karby?
Någon annan däremot som vet bättre?

Det är en rätt eftertraktad position. Det blir nog budgivning på den platsen innan start. Jag tror att KB får ta med sig auktionsklubban

Ragnar...*himlar med ögonen* du veeet ju vad jag kan göra för dig... *blink blink* :trixie

Last edited:
Tänkte, du snuddar väl 60kg?

mctrupperna från norrtan är inget lattjar med :mad:

-@

Hoho, nej 30 kg mer snarare :gnissla

Jag tror jag vägde 70-75 när jag handlade det stället. Skinn verkar vara ett eftergivligt material.:hihi

Nee, jag såg några håriga exemplar på Custom Bike Show i Norrtan :gnissla

Hoppas den där solen dyker upp ikväll, SMHI:s prognos vidhåller ju sol till kvällen fortfarande!

Har är mulet och disigt.

Nu ska vi alla hålla tummar o tår för att det verkligen ska vara torrt på kvällen.
*håller tummarna så de blir blå*
*asg*

Jag tänker inte berätta hur jag såg det däremot...

-@

Hoho, nej 30 kg mer snarare :gnissla

Jag tror jag vägde 70-75 när jag handlade det stället. Skinn verkar vara ett eftergivligt material.:hihi

Nee, jag såg några håriga exemplar på Custom Bike Show i Norrtan :gnissla

Hoppas den där solen dyker upp ikväll, SMHI:s prognos vidhåller ju sol till kvällen fortfarande!

Har är mulet och disigt.

Åh, 90kg muskler, rawpower... :kär

Custom bike show hade celebert besök i sommras vill jag minnas ;) Det kubbades en del i parken med både knivar och annat.

-@

Last edited:
Har för mig att jag sett en fin liten karta med markerad körväg, men hittar den inte. Kommer jag ihåg fel eller kan någon hjälpa mig lite?

Moi, jag är en okysst överhårig mopedtrimmare!

Ja, vad vet jag :)

Som upplysning skulle det regna i norrtan enligt smhi... Enligt min stjärt skulle det bli sol och det är sol :fakta

Någon som vill känna på min underbara bak så är det bara att fråga.

-@

edit: det var sol :gnissla

Last edited:
Back