SH.com Grupp/Onsdagskörning 070912

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ja, iom du knappt har styrfart och roger är på hockey, bike "tror" att han kommer (han dyker inte upp med andra ord)... Så måste det vara min förebild i livet jag menar :tummenupp

-@

Har vi inte pratat om uppvigling??:gnissla
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Nej annat var det när Mackan stalkade Milla varenda ons, gissar att han låg nånstans mellan tre och fyra Ångström bakom för att inte missa nåt :hihi

Han har god smak för akterspeglar, den mannen...:tummenupp

Haha! Precis :rofl :rofl
Latextop fodrar nog svedjebruk medelst blåslampa på min ryamatta till bröst om det ska se bra ut. :hihi


/J

Sweet Cheezus....Jag kan se synen....Som en björfäll inpressad in en två nummer för liten latextop...:tvättaögonenmedklorin
 
Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Den här tråden börjar komma ner i samma låga kvalitetsnivå, som vi var vana vid förra året. Äntligen....:yoparty
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Den här tråden börjar komma ner i samma låga kvalitetsnivå, som vi var vana vid förra året. Äntligen....:yoparty

Det är fan på tiden att vi får ner nivån till förra årets bottenskrapare och gärna en bit till...undrar varfört det varit så seriöst i år?:va

Perkele, jag trodde aldrig det där framträdande skulle få se offentlighetens ljus!:huvet :mad: :D

Jag vågar inte klicka på länken....Är det den när du strippar och sjunger en kärleksvisa till en flarra Kosken?:näsblod :hihi
 
Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR


Jag vågar inte klicka på länken....Är det den när du strippar och sjunger en kärleksvisa till en flarra Kosken?:näsblod :hihi

WTF, finns den resan på film:huvet Var det inte så att det skedde utomlands och därmed är det en "ickehändelse":D
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
WTF, finns den resan på film:huvet Var det inte så att det skedde utomlands och därmed är det en "ickehändelse":D

What happens on the Finlandsfärja stays on the Finlandsfärja..:fakta

Under förutsättning att mitt konto får sitt vanliga tillskott varje vecka...

Jo nu minns jag.... allt var inte bättre förr.

Nä...man kunde nästa höra den kollektiva sucken av lättnad från personalen på FRA när förra säsongen var över och skägget gick i ide....Avlyssning har sina baksidor.:hihi
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Vafalls; jag trodde att man spammade efter körningen:rofl :rofl :rofl

Man spammar inte medan man kör. Annars är det fullt ös:tummenupp


Insatta källor hävdar att terapin dom fick kosta på avlyssningsteamet är skälet till dom militära neddragningarna...

De pengarna kan aldrig ha räckt. Kostnaderna var nog den verkliga anledningen till den nya trafikförsäkrings-skatten också tror jag. Deras psykbryt blev nog klassad som trafikskada.
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Man spammar inte medan man kör. Annars är det fullt ös:tummenupp



De pengarna kan aldrig ha räckt. Kostnaderna var nog den verkliga anledningen till den nya trafikförsäkrings-skatten också tror jag. Deras psykbryt blev nog klassad som trafikskada.

Jupp...dom frontade med ett blåskäggsinlägg på den digitala motorvägen...:D

Vet inte om jag vågar dyka upp längre :6surkart

Det är lugnt...Vi har satt Skägget på högre dos medicin nu, och nån av oss är alltid beredd med bedövningspilen....
 
Last edited:
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top