SH.com Grupp/Onsdagskörning 070912

Haha, eller kanske du som behöver en. Pucken ringde från sjukan, ett lakan hade visst sugits in i röven.....hade ingen aning om att du kunde dra en golfboll genom 30 m trädgårdsslang :pannkyss

Fan vad du snackar vännen :D

Men det är som vanligt. Det man önskar själv men inte får, de trackar man andra för. Kanske skulle ta ett snack med Yvonne, vem vet....hon kanske är en jävel på att rensa "pipan" ;)

Fan vad du snackar vännen :D

Men det är som vanligt. Det man önskar själv men inte får, de trackar man andra för. Kanske skulle ta ett snack med Yvonne, vem vet....hon kanske är en jävel på att rensa "pipan" ;)

:va Jag undrar kraftigt va de är för folk jag umgås med som överhuvudtaget kan komma på att "suga" upp ett sssåååå stort lakan i mmmm röven till råga på allt :D
:rolleyes: Tur en annan är NORMAL och en mycket FIN flicka som går i kyrkan :va ja en gång denna sommar i alla fall:D :tungan

Tur en annan är NORMAL och en mycket FIN flicka som går i kyrkan :va ja en gång denna sommar i alla fall:D :tungan
Aha, du erkänner, tänk det är ju precis det intryck man fått av dig... :hihi

Varför kom man inte med på några bilder förresten, vill ju också vara på bild så att jag har nåt att skryta med när jag sitter och raggar tonårsflickor på nätet :va

Och nej, Rövryttarn, ingen privat fotografering :skrämd

Aha, du erkänner, tänk det är ju precis det intryck man fått av dig... :hihi

Varför kom man inte med på några bilder förresten, vill ju också vara på bild så att jag har nåt att skryta med när jag sitter och raggar tonårsflickor på nätet :va

Och nej, Rövryttarn, ingen privat fotografering :skrämd

:D Ja men då såg du min gloria som jag har då ;)

Mmmmm har bara lagt in några bilder, en del vart kasssssssaaa bara för min kamera avskyr när man somar (kan i å försig vara att kameran är en liten partykamera man inte ska soma med :D) med den :)

Men jag ska kolla om de inte är nå mer bilder med på er den kvällen som går å se nå på :D

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!