Sh/bike-pubkväll 16/12-06

Milla skrev:
2662201 Men söta snälla du, inte ska du fixa det, men TACK för din omtanke :) :krama
Ha ha ha,söt o snäll!!! Såg mer ett tillfälle att få va en sugardaddy o få leverera varorna som ger svajande omdöme.:tungan Jag blir kanske söt efter en 8-10 flaskor cider eller nåt kanske:yoparty

ktmjacke skrev:
2662595 Ha ha ha,söt o snäll!!! Såg mer ett tillfälle att få va en sugardaddy o få leverera varorna som ger svajande omdöme.:tungan Jag blir kanske söt efter en 8-10 flaskor cider eller nåt kanske:yoparty

Jag har visst varit en snäll flicka för någon har varit och köpt cider åt mig! :) Så tydligen blir jag odräglig igen, stackars er! :tungan
Ses ikväll! :fyllisar

sporthojpuben sög. tur att man hade trevligt sällskap iaf. hela vägen hem längtade jag efter riskaka. när jag kom hem upptäckte jag att jag bara hade en kvar. typiskt.

anja skrev:
2663935 sporthojpuben sög. tur att man hade trevligt sällskap iaf. hela vägen hem längtade jag efter riskaka. när jag kom hem upptäckte jag att jag bara hade en kvar. typiskt.
Nu är jag ju förvisso homo varför jag kan ställa mig en smula fundersam till kommentaren "sög".. Men varför satt du inte och giddrade med Plonkan och jag?

Last edited:
Ironiskt nog hamnade man på ett ställe som heter "halfway inn" o förfestade.Lyckades ju bli pruttfull som vanligt.Var jag öht på tivoli???

Jörgen Karlsson skrev:
2663943 Nu är jag ju förvisso homo varför jag kan ställa mig en smula fundersam till kommentaren "sög".. Men varför satt du inte och giddrade med Plonkan och jag?

Jag visste väl inte vilka som var ni, dessutom hade jag fullt upp att prata med snygg-Lars som körde Ford Mondeo.

Ja visst fan sög den anja!

...på det dåliga sättet Jörgen Karlsson.

enda från sporthoj ja snackade med va dom ja kom med och nån lirare på en trajja från jesu födelse.

inge bra premiär sh-pub för mig mao..

nu blev jag arg o sugen på kebab!!

Äh, nu är ni bara neggo och bakfulla! :arsele

Lite mindre uppslutning denna gång, men kul som vanligt att träffa de som dök upp!

MacRabbit skrev:
2664034 Äh, nu är ni bara neggo och bakfulla! :arsele

Lite mindre uppslutning denna gång, men kul som vanligt att träffa de som dök upp!

men jag träffade inte dig där? i mina ögon var det typ helt folktomt. :va

anja skrev:
2664035 men jag träffade inte dig där? i mina ögon var det typ helt folktomt. :va
Var jag där???Har en garderobsbricka med nr 5 på från nåt ställe iaf.Men jackan e hemma.Så om nån saknar en bricka så har jag den:va

Har nåt svagt minne av att det var nåt jidder med nån snubbe som va en halvmeter hög o väldigt verbal iaf.Tror jag gav honom en puss i pannan o gick typ.

det va inge vidare drag där igår..jag va iofs bara in och vände. Körde nykterheten:tungan Måste ju visa att jag kan vara städad jag oxå:rolleyes:
På nästa pub hoppas jag på bättre uppslutning..:yoparty Bytte lite ord me lite nytt folk igår men hann inte sätta mig in i vilka ni va här på sh..sorry:gnissla

Det var ju ruskigt lite folk !!! :(
Men trevligt att träffa de som var där !! :tummenupp
Att man aldrig lär sig att DET ÄR INTE LIKA KUL ATT VARA NYKTER !!:huvet
Men man är ju mamma o har ett anavar ibland ! ;)
Nu åter till bullbaket !! :yoparty

anja skrev:
2664027 Jag visste väl inte vilka som var ni, dessutom hade jag fullt upp att prata med snygg-Lars som körde Ford Mondeo.

Han var ju inte snygg, han var en wannabebrat! (Det är till och med ännu värre än en riktig brat) Dessutom verkade han inte alls intresserad av att diskutera konservburkar, tråkig skit :D

Dock får jag ju säga att det var märkligt att vi fick visa leg för att komma in på en nästan tom bar. Specielt när det var 20årsgräns :va

supergirl skrev:
2664166 Han var ju inte snygg, han var en wannabebrat! (Det är till och med ännu värre än en riktig brat) Dessutom verkade han inte alls intresserad av att diskutera konservburkar, tråkig skit :D

Dock får jag ju säga att det var märkligt att vi fick visa leg för att komma in på en nästan tom bar. Specielt när det var 20årsgräns :va
DIG hade jag verkligen velat träffa.Fan att man ska bli pruttfull på 4 bira.:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT