Sh/bike-pubkväll 16/12-06

E de kl 21 som gäller som vanligt??? Tänkte ta mig i kragen o dyka upp denna gång.O nu finns det INGET som kan hindra det.:tummenupp

Möjligt att jag dyker upp en snabbis över en öl eller två.

En sak till: Kommer ni sitta vid speciella bord? Eftersom jag inte känner någon här IRL så kan det vara svårt och se vilka ni är...För jag misstänker att ni inte har SH-tröjorna på er :)

invisible skrev:
2659581 För jag misstänker att ni inte har SH-tröjorna på er :)

Det brukar vara direkt rakt på när man kommer in från Hornsgatan. Kolla efter mc relaterade tröjor så löser det sig.

Enstaka personer som är skitfulla och desperat kollar efter ragg.... de är inga SHare... för på SH pub är det raka rör och inget knussel...:tummenupp :rolleyes:

jag hoppas jag kan komma..får se om jag lyckas smita iväg. Va länge sen jag träffa allt hojfolk. Dom senaste gångerna har man ju inte kommit ihåg så mkt så ja siktar på att lyckas med det den här gången om ja dyker upp:yoparty

invisible skrev:
2659581 Möjligt att jag dyker upp en snabbis över en öl eller två.

En sak till: Kommer ni sitta vid speciella bord? Eftersom jag inte känner någon här IRL så kan det vara svårt och se vilka ni är...För jag misstänker att ni inte har SH-tröjorna på er :)
Det e jag som har en tall i bröstfickan :D :tummenupp

Nu börjar det närma sig Lördag.. :yoparty
Någon som börjar känna sig laddad för en SH fylla?? :fyllisar

bobo08 skrev:
2661927 Men vem fan vågar chansa..:arsele

Hmm, jag kom just på att jag inte varit på bolaget idag, och imorgon hinner jag ju inte. Äh, jag har ju inte råd att handla där iaf, så jag får väl ta chansen då..:gnissla

Milla skrev:
2662184 Hmm, jag kom just på att jag inte varit på bolaget idag, och imorgon hinner jag ju inte. Äh, jag har ju inte råd att handla där iaf, så jag får väl ta chansen då..:gnissla
Jag har både tid o råd.Vad ska fröken ha???:pannkyss

Milla skrev:
2662242 För att min ekonomi e verkligen kass, och jag behöver pengar till att fixa mitt mögelskadade tak i köket..:näsblod

Tråkigt .... Det var inte många som körde SV1000 utöver oss på onsdag-skörningarna.

Hoppas att det går bra med renoveringen själv håller jag oxå på med att renovera just nu så jag hinner inte åka något med gänget.
Du kanske får ihop till någon hoj ändå så du kan hänga på i sommar...

// Colossus

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...