regnställ har dom det på biltema?
Snart är vi på väg..
/ MC / PERSONLIG UTRUSTNING /
Regnställ MC
Vind- och vattentätt helställ, tillverkat av kraftigt nylonmaterial. Tejpade sömmar garanterar full vattentäthet. Invändigt nätfoder reducerar kondensation. Snedställd lång dragkedja för smidigt insteg, samt extra tryckknappsknäppning. Velcrojustering vid både midja och på ärmarna. Dessutom knappjustering på ärmarna för maximal passform. Vattentät dragkedja och velcrojustering vid bensluten. 3M Scotchlite reflexer. Färg: svart. Praktisk midjeväska ingår.
Art nr Pris Antal
L 82-167 399,00 kr
XL 82-168 399,00 kr
Glöm inte att skydda fötter och händer med regnskydd också. Man börjar frysa rätt snabbt annrs
Omstrukturering!! Jag kommer lämna joos hemma hos zid så åker hon med wille ner medans jag och brage hämtar Bully vid 19,30-20,00 så vi är nog framme vid 22,30
nu är vi framme på det fyrstjäriga stadshotellet i centrala vimmerby. Resan gick över förväntan och förvånansvärt torra med tanke på väderleken. Ända lilla bekymret är en kjedja som snart är av. Men det är morgondagens problem. Nu ska vi få i oss lite att äta och lite mer att dricka
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |