SFSMC on tour. HIGH CHAPARRAL 2009!!

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Hoppas ni får det riktigt roligt i helgen Boys & Girls
Jag är jävligt avundsjuk på er, hade det inte varit så långt att åka hade jag kommit ner och festat med er 1 kväll i varje fall. Kör försiktigt, men festa hårt:yoparty
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Hoppas ni får riktigt jävla kul och blir riktig jävla fulla!!!
Mycke :fyllisar:rock:öl:hoppa:kiss:Rockbanan:pussa:2cool:hojbusa

Undvik :(:zpy:brinnerup:(:crash:zpy:sjuk:kulspruta:trött:kryckor:sissy
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Glömde att säga, att ni måste blogga lite i den här tråden varje dag, så vi andra kan läsa om alla roligheter
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
/ MC / PERSONLIG UTRUSTNING /









Regnställ MC
Vind- och vattentätt helställ, tillverkat av kraftigt nylonmaterial. Tejpade sömmar garanterar full vattentäthet. Invändigt nätfoder reducerar kondensation. Snedställd lång dragkedja för smidigt insteg, samt extra tryckknappsknäppning. Velcrojustering vid både midja och på ärmarna. Dessutom knappjustering på ärmarna för maximal passform. Vattentät dragkedja och velcrojustering vid bensluten. 3M Scotchlite reflexer. Färg: svart. Praktisk midjeväska ingår.


Art nr Pris Antal
L 82-167 399,00 kr
XL 82-168 399,00 kr
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
regnställ har dom det på biltema?

Snart är vi på väg..:tummenupp

Japp biltema har ett riktigt bra ställ för 399:-

för övrig info så försöker jag få tag i Bully eftersom vi åker bil och raka spåret går det rätt fort så vi tänkte försöka möta upp honom när han har slutat och dra med honom! Nu gäller det bara att fanskapet svarar i mobilen...om nån snackar med honom så be han ringa mig!!
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
/ MC / PERSONLIG UTRUSTNING /









Regnställ MC
Vind- och vattentätt helställ, tillverkat av kraftigt nylonmaterial. Tejpade sömmar garanterar full vattentäthet. Invändigt nätfoder reducerar kondensation. Snedställd lång dragkedja för smidigt insteg, samt extra tryckknappsknäppning. Velcrojustering vid både midja och på ärmarna. Dessutom knappjustering på ärmarna för maximal passform. Vattentät dragkedja och velcrojustering vid bensluten. 3M Scotchlite reflexer. Färg: svart. Praktisk midjeväska ingår.


Art nr Pris Antal
L 82-167 399,00 kr
XL 82-168 399,00 kr

Tant kör idet!! Funkar jättebra!
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Glöm inte att skydda fötter och händer med regnskydd också. Man börjar frysa rätt snabbt annrs
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Omstrukturering!! Jag kommer lämna joos hemma hos zid så åker hon med wille ner medans jag och brage hämtar Bully vid 19,30-20,00 så vi är nog framme vid 22,30
 

Småland

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Vega
Hoj
1996 Honda cbr900rr Fireblade
Ha det så jävla kul nu alla som är med ner mot mitt land. Avundsjuk som FAN å en sak till. Ring om ni får problem jag känner ju en jävla massa folk där nere om ni behöver Garage å meka i om nått tråkigt händer :). Fridens liljor å kör lungt haha
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
nu är vi framme på det fyrstjäriga stadshotellet i centrala vimmerby. Resan gick över förväntan och förvånansvärt torra med tanke på väderleken. Ända lilla bekymret är en kjedja som snart är av. Men det är morgondagens problem. Nu ska vi få i oss lite att äta och lite mer att dricka
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
nu är vi framme på det fyrstjäriga stadshotellet i centrala vimmerby. Resan gick över förväntan och förvånansvärt torra med tanke på väderleken. Ända lilla bekymret är en kjedja som snart är av. Men det är morgondagens problem. Nu ska vi få i oss lite att äta och lite mer att dricka

Skål alla! :fyllisar

Kul att höra att resan gick bra.
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
De är helt galna här alla kör runt stan och gasar när vi skulle gå och äta så kana en volvo lite snett i en kurva och körde sönder ett däck över en refug :) alla skrattade sen gick vi. Ursch va kidsen gasar. Lol. Skål. Grabbarna och tjejen hälsar
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Nu e vi på gång momomohohohashahahahah:banana:banana:banana:öl:öl:öl:öl:öl:öl:öl:öl:öl:öl:öl:öl:rock:rock:rock:rock:rock:rock:rock:1pajas:1pajas:1pajas:1pajas:1pajas:1pajas:cdevil:cdevil:cdevil:cdevil

hur har n det där hemma ..... hwheheheheehh

ja är ett jylgran
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top