SFSMC on tour. HIGH CHAPARRAL 2009!!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
High Chaparall första helgen i juni (5-7 juni)
http://www.highchaparral.se/doc.asp?D=600000264[/quote]

Anmälningslista:

Jag är på!

1. Galli - Betalt
2. Exet - Betalt
3. Waldkauz -Betalt
4. Riksknas - Betalt
5. Zid - Betalt
6. Juice - Betalt
7. Inkbash- Betalt
8. Jompa - Betalt
9. Bais - Betalt
10. Wille - Betalt
11. Nicke
12. Brage
13.
14.

Vad sägs om att dra på dagen ca 1400-1500 så vi får en fin tur dit ner och avslutar med mat å bärs ?? räkna med 4-5 timmar ner. om vi inte ska brassa E4 men hur kul e de??

Är det några som är på redan på torsdagen??

1. Galli
2. Knas
3. InkBash
4. Exet
5. Juice
6. Jompa25
7. Zid
8. Bais
9. Brage
10.
11.


Egentligen är vi fullt på 12 st, men vi löser självklart detta! Det finns soffor i varje stuga, så just nu är alla sängar + soffor fullbokade.. Alltså kommer det nu upprättas en reservlista, alternativt att den som vill anmäla sig nu får räkna med att sova på luftmadrass eller i skåpbilen....

Ändrat 2009-01-13:

Då är det bokat o klart 4 juni packar vi en skåpbil med kläder för 2 dagars röj o krök på High Chaparall, biran läggs i kylväskor o humöret skall nu maxas till toppen!!!
På morgonen den 5 juni drar vi, lagom tills dess ska vi lägga upp en lämplig o kul färdväg ner (inte kul med rak motorväg). Det är ca 40 mil ner, och då måste vi göra det till en riktigt skön tur..

Sen anländer vi nånstans runt 16-17 tiden, installerar oss i de 3 stugor vi hyrt: http://www.highchaparral.se/doc.asp?M=100000118&D=600000118

Dessa är de mest attraktiva o bäst belägna stugorna, o sen kan ni ju själva räkna ut vad de 2 dagar där kommer innebära 56

Sen på söndagen bär det väl hemåt kring 18-19 tiden beroende på hur folk känner sig, risken finns ju att farbror polisen står o låter folk blåsa, därför ganska sen hemfärd.. Räkna med 4-5-6 timmars hemfärd även om vi kör motorvägen, bör nog ta flera pauser?

Skåpbilen kör Tikki med co-driver Wille (om inte Wille fått tummen ur arslet o tagit kortet o köpt hoj).
Planen är ju att använda Riksknas skåpbil, dock har inte Knas anmält sig, men vi får väl övertala honom..

Jag tror att vi kan få till en sjuhelvetesjävla upplevelse denna helg, själv tänker jag ta semester tors-mån, då vi kommer hem ganska sent på söndagen..

Fyll gärna på längre fram i tråden om funderingar o förslag...
 
Last edited:

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
besular man på plats eller har du lagt ut?
btw är det någon som är intresserad av att handla ful öl eller sprit så känner ja en snubbe som ska ut på upphandling innan vi sticker till hög chapp om någon är intresserad går det att göra en ev beställningslista eller liknande att bifoga
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Så jävla tråkigt men jag måste tyvär avboka hela resan:huvet:huvet:huvet
Jag hade sett fram emot den. Men jag har fått katastrofdåliga värden på mitt sista Diabetestest, samt att jag fått ett par riktigt kraftiga sockerfall som fått mig att bli riktigt dålig.
Så är det någon som köpa min biljet så är det bara att hojta till. Annars får jag lägga det på mitt förlustkonto
 

Wille R1

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
2008, Yamaha XT660X
Klart det fins plats..

Nu har vi 3 rum á 4 bäddar.

Så 12 platser finns.

Jo jag tänkte ju köra följebilen och då är det väl lika bra att boka en plats till mig också på torsdagen!//Wille

Så jävla tråkigt men jag måste tyvär avboka hela resan:huvet:huvet:huvet
Jag hade sett fram emot den. Men jag har fått katastrofdåliga värden på mitt sista Diabetestest, samt att jag fått ett par riktigt kraftiga sockerfall som fått mig att bli riktigt dålig.
Så är det någon som köpa min biljet så är det bara att hojta till. Annars får jag lägga det på mitt förlustkonto

Vad tråkigt...krya på dig!//Wille (här kommer en sjuksyrra som kanske kan pigga upp dig: :tuttar ...oj då! det blev visst fel syrra här kommer den rätta!: :nurse
 
Last edited:

InkBash

SFS
Gick med
9 Mar 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
BMW G650 Xcountry 07
En vecka kvar!! :yoparty :banana :tuttar

Är det nån som har koll på hur många vi blir som drar på torsdagen?
Och vart och när ska vi möta upp med Wille och följebilen?
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Så jävla tråkigt men jag måste tyvär avboka hela resan:huvet:huvet:huvet
Jag hade sett fram emot den. Men jag har fått katastrofdåliga värden på mitt sista Diabetestest, samt att jag fått ett par riktigt kraftiga sockerfall som fått mig att bli riktigt dålig.
Så är det någon som köpa min biljet så är det bara att hojta till. Annars får jag lägga det på mitt förlustkonto

Tjena man kuk att du inte kan hänga med såg verkligen framemot att du skulle kröka med oss och lära oss ragga brudar...ingen har ju slagit tikki på brudraggarfronten eller för den delen somna i buskarna utanför krogen fronten men men hälsan är viktigast!!

dock har jag en polare som gärna köper biljetten utav dig om det är ok för dem andra i klubben han heter brage och vart med på 2-3 körningar, sista när vi åkte söder åkat han hade precis köpt en röd hornet -07:a pm:a gärna mig om du vill att jag ska förmedla biljetten till honom!

sköt om dig // Benny
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
En vecka kvar!! :yoparty :banana :tuttar

Är det nån som har koll på hur många vi blir som drar på torsdagen?
se högst upp i tråden :D
Och vart och när ska vi möta upp med Wille och följebilen?
Vi snackade om att lämna allting till honom dagen innan dvs på Onsdagen på lämplig plats så han slipper åka runt. Kanske i Knas garage eller så ??

dock har jag en polare som gärna köper biljetten utav dig om det är ok för dem andra i klubben

Helt OK för lilla mig
 
Last edited:

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Snackade med knas (Wille kunde ta hans buss) här om dagen. bästa är väl att vi möts på onsdagen. med all packning. Eftersom Wille ska med till Vimmerby. Även de som inte ska med på torsdagen om ni nu vill. så det är väl bara bestämma tid och plats..

BULLY!! Åker du med Wille??
Onsdag:

Plats??

TID??

Sen måste vi ju bestämma när vi ska fara iväg på torsdagen.

//Törstig!!!
 

Wille R1

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
2008, Yamaha XT660X
Snackade med knas (Wille kunde ta hans buss) här om dagen. bästa är väl att vi möts på onsdagen. med all packning. Eftersom Wille ska med till Vimmerby. Även de som inte ska med på torsdagen om ni nu vill. så det är väl bara bestämma tid och plats..

BULLY!! Åker du med Wille??
Onsdag:

Plats??

TID??

Sen måste vi ju bestämma när vi ska fara iväg på torsdagen.

//Törstig!!!

Jag ringer dig för att stämma av tid/plats!
Faan snart så är vi på väg!!! Ska bli jävligt kul!!!
:hojsmilie :tuttar :cpparty
//Wille

Om det finns plats åker jag gärna med Wille!

Välkommen till följebilen bäste co-driver!
:fyllisar
//Wille
 
Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Jaha, då får väl även jag meddela det trista beslutet om att det inte blir något High C för min del...

Det är lite olika anledningar som gör att jag måste hoppa av, jag får väl berätta för den som vill veta på nån träff eller nåt.

Det känns riktigt jävla surt, speciellt då det är jag som på nåt sätt dragit ihop den här skiten, suttit de där 3-4 timmarna i telefonkö för o få bra stugor osv..
Men ibland går inte alltid allt som man riktigt vill, och det finns en tid efter den helgen som man måste ha i åtanke också.

Men ni får fan lova att ha en riktig jävla resa, mycket sprit o bränt gummi:yoparty:yoparty Det kommer förhoppningsvis fler tillfällen för mig:(:(
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Jaha, då får väl även jag meddela det trista beslutet om att det inte blir något High C för min del...

Det är lite olika anledningar som gör att jag måste hoppa av, jag får väl berätta för den som vill veta på nån träff eller nåt.

Det känns riktigt jävla surt, speciellt då det är jag som på nåt sätt dragit ihop den här skiten, suttit de där 3-4 timmarna i telefonkö för o få bra stugor osv..
Men ibland går inte alltid allt som man riktigt vill, och det finns en tid efter den helgen som man måste ha i åtanke också.

Men ni får fan lova att ha en riktig jävla resa, mycket sprit o bränt gummi:yoparty:yoparty Det kommer förhoppningsvis fler tillfällen för mig:(:(

Va fan ere du säger???

Ja hoppas det är skånska du skriver för jag fattar inte vad du menar....
:va
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jävligt tråkigt Skåne!

Listan är uppdaterad! säg till ifall nåt inte stämmer.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top