Sexuellt umgänge med minderårig - Straff?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
FreddaGädda skrev:
2456641 Har du mött nån yngre än -90?
Dom är inte som oss andra, om man säger så..

nja det är klart jag har men det är typ familj å inget fel på henne....

ville bara påpeka att det är ganska onormalt vad jag vet att endast hålla på med kärringar som är 90+ år.......

ah17 skrev:
2456654 Invandringen har betytt och betyder oerhört mycket för Sverige. Vad vore vi utan den?

Jag skriver ingen rasism, jag skriver fakta. Och med "såna här människor" menar jag inte svartskallar, utan människor av den undre världen, skummisar, if you will.

Ungefär häften av de cheyer jag har haft stort intresse för har minst en förälder som inte kommer från Sverige, så rasist kan man inte kalla mig.
Däremot ogillar jag starkt de individer som går runt och förgiftar stan med sitt dåliga uppförande och bristande etik och moral. Jag kan räkna upp en handfull helsvenskar som passar utmärkt i den klassen

:backontop bitte

Last edited:
FreddaGädda skrev:
2456700 Jag skriver ingen rasism, jag skriver fakta. Och med "såna här människor" menar jag inte svartskallar, utan människor av den undre världen, skummisar, if you will.

Ungefär häften av de cheyer jag har haft stort intresse för har minst en förälder som inte kommer från Sverige, så rasist kan man inte kalla mig.
Däremot ogillar jag starkt de individer som går runt och förgiftar stan med sitt dåliga uppförande och bristande etik och moral. Jag kan räkna upp en handfull helsvenskar som passar utmärkt i den klassen

Min mening kan man tolka som man vill. Den är tämligen värdeneutral.

FreddaGädda skrev:
2456700 Jag skriver ingen rasism, jag skriver fakta. Och med "såna här människor" menar jag inte svartskallar, utan människor av den undre världen, skummisar, if you will.

:klappar :klappar

Vill minnas att det var fulla 13 ariga tjejer som blev av med oskulden i handerna pa vanliga, ursvenska, 20+ raggare, atminstone i stan dar jag vaxte upp.

FreddaGädda skrev:
2456775 Anfall är bästa försvar

Varför skriver du om personernas etnicitet om den är ovidkommande? Du kunde lika bra skrivit att de hade skinnjackor eller skostorlek 43 om du tycker etnicitet är av ringa eller inget värde.
Det var du som lade ribban, och som ah17-FANCLUB medlem reagerar jag starkt på att du försöker påskina att han styrt in diskussionen på skostorlekar, eller vad det nu var.

:fakta

I give u todays paper!
http://www.expressen.se/index.jsp?a=682764

Själv skulle jag utan tvekan anmäla men bara för skoj skull kan det vara roligt att veta hur dom som nu inte tycker det resonerar och hur dom skulle agera om det var deras egen dotter vi pratade om....

Skulle varken vilja se min 13 åriga dotter eller son i sällskap med ngn i den åldern och även om nu vissa kommer att säga "Skulle va stolt över grabben" så vet man ju att långt in i deras (kanske inte fullt så utvecklade) hjärnor så ligger det ju ironi bakom det uttalandet.

Last edited:
Fixx_ skrev:
2456535 Är du helt j-la puckad, eller?

Men du, kom inte och säg att det inte finns 16åringar du inte skulle vilja spruta i ögat lite sådär.
Sen att man kanske inte gör det är en annan sak.

Victor skrev:
2456949 Men du, kom inte och säg att det inte finns 16åringar du inte skulle vilja spruta i ögat lite sådär.

:D :D :tummenupp

Victor skrev:
2456949 Men du, kom inte och säg att det inte finns 16åringar du inte skulle vilja spruta i ögat lite sådär.

Ursäkta?
:näsblod

A_o_D skrev:
2456625 :D :D :D nu får ni faan ge er!

nog för att äldre kvinnor kan vara spännande i den åldern men du måste ju sätta lite lägre gränser! ;)
Håller med! Men 92 är fan absolut lägsta tänkbara! (89:a)

Men alltså, hon är ihop med en som är 50% äldre än henne, som hon fick klamydia av och som inte kan svenska? Är det här ett skämt?

Last edited:
Victor skrev:
2457005 Hoppsan, jag fattade faktiskt inte att du var en hona. Sorry, det förklarar ju att du inte begriper vad jag talar om.

Jag såg inte det heller först och hann bli seriöst orolig för personens mentala hälsa.

prulle skrev:
2457062 Håller med! Men 92 är fan absolut lägsta tänkbara! (89:a)

Men alltså, hon är ihop med en som är 50% äldre än henne, som hon fick klamydia av och som inte kan svenska? Är det här ett skämt?

Skulle kunna rösta på (fp) bara för att du ska få fler läxor.

Markus skrev:
2457081 Skulle kunna rösta på (fp) bara för att du ska få fler läxor.
:rofl (Skulle också rösta på dom faktiskt inte för läxor men resten av skolpolletiken)

Dock så ser jag inte vad jag har skrivigt fel den här gången eller är det bara ditt allmäna "hat" mot mig? :tungan

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...