Jesper Cronelid
SDK #3863
Konstigt att folk blir rasister???
Herrejävlar
Herrejävlar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FreddaGädda skrev:2456641Har du mött nån yngre än -90?
Dom är inte som oss andra, om man säger så..
ah17 skrev:2456654Invandringen har betytt och betyder oerhört mycket för Sverige. Vad vore vi utan den?
bitteFreddaGädda skrev:2456700Jag skriver ingen rasism, jag skriver fakta. Och med "såna här människor" menar jag inte svartskallar, utan människor av den undre världen, skummisar, if you will.
Ungefär häften av de cheyer jag har haft stort intresse för har minst en förälder som inte kommer från Sverige, så rasist kan man inte kalla mig.
Däremot ogillar jag starkt de individer som går runt och förgiftar stan med sitt dåliga uppförande och bristande etik och moral. Jag kan räkna upp en handfull helsvenskar som passar utmärkt i den klassen
bitte
FreddaGädda skrev:2456700Jag skriver ingen rasism, jag skriver fakta. Och med "såna här människor" menar jag inte svartskallar, utan människor av den undre världen, skummisar, if you will.
Ungefär häften av de cheyer jag har haft stort intresse för har minst en förälder som inte kommer från Sverige, så rasist kan man inte kalla mig.
Däremot ogillar jag starkt de individer som går runt och förgiftar stan med sitt dåliga uppförande och bristande etik och moral. Jag kan räkna upp en handfull helsvenskar som passar utmärkt i den klassen
bitte
ah17 skrev:2456729Min mening kan man tolka som man vill. Den är tämligen värdeneutral.
FreddaGädda skrev:2456775Anfall är bästa försvar

ah17 skrev:2455730berikande.
ah17 skrev:2456568normlösheten......
normglidning.
ah17 skrev:2456729värdeneutral.
lorkan skrev:2456884Korvgubbe verkar ha haft väldigt många småmynt över idag..
Fixx_ skrev:2456535Är du helt j-la puckad, eller?
FreddaGädda skrev:2456615Vad jag har förstått så vill hon egentligen bli av med den här killen, men hon svarar ju jämt och lyder när han ringer.
Det vill du gärna veta va?General E skrev:2456952Vad gör hon när hon lyder?

Victor skrev:2456949Men du, kom inte och säg att det inte finns 16åringar du inte skulle vilja spruta i ögat lite sådär.
Sen att man kanske inte gör det är en annan sak.
Victor skrev:2456949Men du, kom inte och säg att det inte finns 16åringar du inte skulle vilja spruta i ögat lite sådär.
Sen att man kanske inte gör det är en annan sak.

Hoppsan, jag fattade faktiskt inte att du var en hona. Sorry, det förklarar ju att du inte begriper vad jag talar om.Fixx_ skrev:2456995Ursäkta?
![]()
Håller med! Men 92 är fan absolut lägsta tänkbara! (89:a)A_o_D skrev:2456625![]()
![]()
nu får ni faan ge er!
nog för att äldre kvinnor kan vara spännande i den åldern men du måste ju sätta lite lägre gränser!![]()
Victor skrev:2457005Hoppsan, jag fattade faktiskt inte att du var en hona. Sorry, det förklarar ju att du inte begriper vad jag talar om.
prulle skrev:2457062Håller med! Men 92 är fan absolut lägsta tänkbara! (89:a)
Men alltså, hon är ihop med en som är 50% äldre än henne, som hon fick klamydia av och som inte kan svenska? Är det här ett skämt?
Markus skrev:2457081Skulle kunna rösta på (fp) bara för att du ska få fler läxor.
(Skulle också rösta på dom faktiskt inte för läxor men resten av skolpolletiken)
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |