Sexuellt umgänge med minderårig - Straff?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
prulle skrev:
2457062 Håller med! Men 92 är fan absolut lägsta tänkbara! (89:a)

Men alltså, hon är ihop med en som är 50% äldre än henne, som hon fick klamydia av och som inte kan svenska? Är det här ett skämt?

sluta nu! han skrev "en som är yngre än 90" inte "en som är yngre än -90"
comprende? ni förstörde mitt ordmärkeri! ;)

prulle skrev:
2457086 :rofl (Skulle också rösta på dom faktisk,t inte för läxor men resten av skolpoletiken)

Dock så ser jag inte vad jag har skrivigt fel den här gången eller är det bara ditt allmäna "hat" mot mig? :tungan

Ja hejsan, nu är det så här att jag tar på mig dumstruten:
Jag hade fått för mig att den trevliga barnvåldtäktaren med skinnpaj var 31, men han var tydligen 20. Alltså trodde jag att du räknade fel när det var jag som läste med arslet. F.ö. var ditt inlägg, det föregående ;), vad jag kan se 100% felstavat, så jag blev lite uppgiven att när du väl börjat stava ordentligt så räknar du fel. Men som sagt, dumstruten är min. :tummenupp
För övrigt hatar jag inte dig. :pannkyss

prulle skrev:
2457086 :rofl (Skulle också rösta på dom faktisk,t inte för läxor men resten av skolpoletiken)

Haha, ja jo, måste hålla med dig där, pol-etik har blivit en stor faktor i detta valet. Jag menar hur fasen uppför sig dom där pol-jävlarna? Har hört att sydpolen ska vara värst...:D :hihi :hihi

Markus skrev:
2457138 Ja hejsan, nu är det så här att jag tar på mig dumstruten:
Jag hade fått för mig att den trevliga barnvåldtäktaren med skinnpaj var 31, men han var tydligen 20. Alltså trodde jag att du räknade fel när det var jag som läste med arslet. F.ö. var ditt inlägg, det föregående ;), vad jag kan se 100% felstavat, så jag blev lite uppgiven att när du väl börjat stava ordentligt så räknar du fel. Men som sagt, dumstruten är min. :tummenupp
För övrigt hatar jag inte dig. :pannkyss
100% felstavat ne nu blir jag förvirad ;)

De va ju trevligt.:tomten

<Anton> skrev:
2457182 Haha, ja jo, måste hålla med dig där, pol-etik har blivit en stor faktor i detta valet. Jag menar hur fasen uppför sig dom där pol-jävlarna? Har hört att sydpolen ska vara värst...:D :hihi :hihi
Det där va ju fyndigt! :D (ber om ursäkt för stavningen)

Last edited by a moderator:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...