Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kajan skrev:2456127Anmal, anmal, anmal !
![]()
![]()
![]()
Que?ah17 skrev:2456195Nej det räcker med en ny telefon. Lyssna på dom som vet bäst och cens flåt talar om vad vi skall ha för några åsikter.
!ante skrev:2456047word! jag e född88 skulle aldrig kunna hångla med någon som e YNGRE än 90! vad fan tänker folk med!
Victor skrev:2456343Hey, jag är född -80 och skulle nog kunna tänka mig nån född -90.
I vilken värd lever du i?
Det var rätt längesen du träffade nån under 16 va??Chris Ash skrev:2456375Är man 18 och inte kan tänka sig att hångla med någon yngre än 16 är det något fel på en. Är man i vilken ålder som helst och inte kan tanka sig att hångla med nån under 16 är det fel på en, om man tänker efter.![]()
CorbenDallas skrev:2456407Det var rätt längesen du träffade nån under 16 va??

Stackars ditt barn...Blanco skrev:2456509Vart är föräldrarna till tjejen, kan man ju undra....
Har själv en dotter på 10 nu, och det finns inte en risk att hon kommer hänga vid plattan när hon är 13.
Jag kommer nog vara värre åt andra hållet.... Smyga in på bion när hon är ute på sin första dejt t.ex. och kolla om grabbjäveln taffsar etc. etc....
Det finns mycke man kan göra för att se till att inga grabbar rör dom små liven...
Eller du var ironisk? Förhoppningsvis...Blanco skrev:2456509Vart är föräldrarna till tjejen, kan man ju undra....
Har själv en dotter på 10 nu, och det finns inte en risk att hon kommer hänga vid plattan när hon är 13.
Jag kommer nog vara värre åt andra hållet.... Smyga in på bion när hon är ute på sin första dejt t.ex. och kolla om grabbjäveln taffsar etc. etc....
Det finns mycke man kan göra för att se till att inga grabbar rör dom små liven...
Chris Ash skrev:2456375Är man 18 och inte kan tänka sig att hångla med någon yngre än 16 är det något fel på en. Är man i vilken ålder som helst och inte kan tanka sig att hångla med nån under 16 är det fel på en, om man tänker efter.![]()
Det har många undrat i många trådar...Fixx_ skrev:2456535Är du helt j-la puckad, eller?
Fixx_ skrev:2456535Är du helt j-la puckad, eller?
ah17 skrev:2456568Det var ju en miljöpartist som fälldes för pedofili i nordvästra skåne.
CorbenDallas skrev:2456544Det har många undrat i många trådar...
!ante skrev:2456047word! jag e född88 skulle aldrig kunna hångla med någon som e YNGRE än 90! vad fan tänker folk med!
A_o_D skrev:2456625![]()
![]()
nu får ni faan ge er!
nog för att äldre kvinnor kan vara spännande i den åldern men du måste ju sätta lite lägre gränser!![]()
FreddaGädda skrev:2456615
Problemet att hanskas med såna här människor är att de ju garanterat är hela gäng eller släkter som håller ihop, så även om killen i fråga blir insydd så blir inte hans polare/kusiner det. Och dessa har ju en tendens att föra ett jävla liv om en "medlem" råkar illa ut.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |