The_Riverman
Jadu...
Marals76 skrev:Hela cykeln 640 är ju snällare än vad 660 modellen är.
Undrar lite över vad det är som gör 640 snällare än 660, förutom oljebyten och sadeln?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marals76 skrev:Hela cykeln 640 är ju snällare än vad 660 modellen är.
så nu kan jag köpa vad fan jag vill)
Själv ångrar jag att jag sålde min och ska beställa en ny till -04, flyttar till Gbg i höst. Köp en du med så kan vi rejsa 
Mingves skrev:Låter kul att rejsaFår se vem som vinner då...

Marals76 skrev:Inte f** lär det vara du i varje fall![]()
![]()
Mingves skrev:Det tror inte jag heller![]()
Mingves skrev:Vilken är att föredra då? Jag skall ju inte skjutsa på den (tanten ramlade av för en månad sen....så nu kan jag köpa vad fan jag vill)
Ok serviceintervallen är hälften så långamend et kan man ju stå ut med. 250 mil räcker ett tag på motard känns det som....
Jag känner at det kommer att bli en 660
///M

TomK skrev:Sluta vela nu Mats!! Gå till affärn och köp en 660 redan idag.
(tanten ramlade av ? var det möjligen efter alla de dåliga dating-tipsen som hon ledsnade ?)

TomK skrev:(tanten ramlade av ? var det möjligen efter alla de dåliga dating-tipsen som hon ledsnade ?)
i GBG. Hehehehe, var ute på Exxcet (hur stavar man det?) i lördags, fanken va babes. Typ 2 tjejer på varje kille i början av kvällen.

Raggarn skrev:dummaste frågan i denna tråd:
-kan nån förklara hur man ställer de dära jäwla ventilerna på en 660?!
-vilka verktyg?
-vilken del av hjärnan används?
osv![]()
Vad du än köper, så testa inget vassare. Köper du en 640 så testa ingen 660. Köper du en 660 så testa ingen bergare eller huskyMingves skrev:Vilken är att föredra då? Jag skall ju inte skjutsa på den (tanten ramlade av för en månad sen....så nu kan jag köpa vad fan jag vill)
Ok serviceintervallen är hälften så långamend et kan man ju stå ut med. 250 mil räcker ett tag på motard känns det som....
Jag känner at det kommer att bli en 660
///M
mr_rockster skrev:Vad du än köper, så testa inget vassare. Köper du en 640 så testa ingen 660. Köper du en 660 så testa ingen bergare eller husky...
660:n e nog toppen om man ska ligga och köra lite gata och så med...
- Johan
mr_rockster skrev:Vad du än köper, så testa inget vassare.
- Johan
Man kan vara toknöjd med sin båge ända tills man provar ngt värre. Har du en CBR 900 -94 och tycker den e grym, så prova inte en R1 -98 bara t.ex.. då MÅSTE du ha en sådan själv. Har du en R1 -98 så prova ingen nyare gixxer 1000 för då MÅSTE du ha en sådan.Jay-Jay skrev:Det där håller jag med om till 100% oavsett vilken hojtyp man än har. Tycker faktiskt det skulle vara det 11:e budordet, det enda det leder till är sömnlösa nätter och stora hål i plånboken.
mr_rockster skrev:Man kan vara toknöjd med sin båge ända tills man provar ngt värre. Har du en CBR 900 -94 och tycker den e grym, så prova inte en R1 -98 bara t.ex.. då MÅSTE du ha en sådan själv. Har du en R1 -98 så prova ingen nyare gixxer 1000 för då MÅSTE du ha en sådan.
Vilken du än köper så blir du säkert nöjd tills du testar någon annan.
- Johan
Mingves skrev:Vad gillar du Husky 570 R? Är den lika mycket pill med som på Husan?
Den är ju grymt snygg.
///M
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |