mr_rockster
www.jsfoto.com
RR:en är ett hopplock av lite NOX delar och så. Det sitter FP pipa. Titanbultar, värre bromspump, högkompkolv tror jag, annat tändsystem på VISSA (vad jag har fattat det som), svart sving, du får med hur mycket extra grejjer som helst och sådant..Jay-Jay skrev:Jag ser det står att du äger en sm570RR Johan, ursäkta min okunnighet men är det någon raceversion av 570R. Var inne på Husqvarnas site men hittade inget. Vad är det för skillnad.
-Johnny
Älskar min husqvarna. Grymt smidig och fin. Motorerna verkar gå fint. Jag byter ofta olja. Ventilspelet blir större fall du inte ställer de så det e inget farligt tydligen men den går ju sämre och blir mer svårkörd. var 20:e h kanske du får ställa ventilerna...
- Johan