Sege!!!!!!

Varför får en överviktig man som nästan är 1.90 lång för sig att 125 racer är den ultimata klassen för just honom? :confused:

Om du läser Seges mellanrader så slår han huvudet på spiken. Vem fan vill släpa omkring på ett sävligt chassie och massa dövikt..? (hojen alltså, inte min kropp)

Skulle nog kört 250R med mina kroppsmått, men det är helt andra pengar.

And by the way.. Two stroke is the shit!!!! :yoparty

Om du läser Seges mellanrader så slår han huvudet på spiken. Vem fan vill släpa omkring på ett sävligt chassie och massa dövikt..? (hojen alltså, inte min kropp)

Skulle nog kört 250R med mina kroppsmått, men det är helt andra pengar.

And by the way.. Two stroke is the shit!!!! :yoparty

Intressekoll, på vilken sida av 80strecket är du viktmässigt?

Jag har 1,5 uppsättningar JHA kåpor till RS125 till salu, de får till och med jag och mina 194cm plats under :)

Underbart, härligt, wow liksom.

Stryk? Kommer du inte ihåg sista gången vi körde emot varandra på Falken? :arsele ;)
Kopplingswiren lossnade precis när jag skulle köra om dig ju, inte mitt fel! (helt och hållet mitt fel för övrigt...)
Om man skulle slå en pling till herr Bonivart och se om jag kan få tillbaka mitt "Honda tool" så det kan mysskruvas med lite vevbyte i helgen kanske?

Jag har 1,5 uppsättningar JHA kåpor till RS125 till salu, de får till och med jag och mina 194cm plats under :)

Intressant. Bild på dom?

Kopplingswiren lossnade precis när jag skulle köra om dig ju, inte mitt fel! (helt och hållet mitt fel för övrigt...)
Om man skulle slå en pling till herr Bonivart och se om jag kan få tillbaka mitt "Honda tool" så det kan mysskruvas med lite vevbyte i helgen kanske?

Snacka går ju ;)

Akta dig, jag har en kitmotor extra allt made in Holland på gång.:)

Last edited:

Det kan du få för det passade inte. :mad: Jag behöver ett större verktyg (that's what she said för er Office-fans :D ).

Om du är hemma i helgen så kan vi byta vev OCH köra enduro/cross. En komplett racehelg. :)

...
Axxexs, har ni en pluttmoppe över som är snäppet vassare än Slevens så jag slipper köra bättre än han utan kan fika mig före i kön? :D

Ju mer du betalar ju bättre placering får du! ;)

..
Hehe... Det får du fråga Axxexs om! :D Men jag vill påminna att det var materialfel som ledde till en annorlunda "efterbild".

Tog bara foto på det trasiga bromsoket för att kunna reklamera den till tillverkaren. Är enda fotot jag har tyvär. Har så klart sparat den krokiga styrkronan och sönderslagna fälgen i en låda "skrot till Oscar".. haha.. ;)

Det var lite jobb att fixa på den hojen efter din lilla resa! :näsblod Det var iaf hur kul som helst att ha dig som chafför så länge du höll dig på hjulen! :tummenupp

Last edited:
Bara för att spä på lite så råkar Anders Blacha ha lagt ut en säljesannons på en TZ 250 -01.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=11213

och Anders Blacha köpte Martin Johannessons 05 eller 06 TZ:a. Så köpte Martin Johannesson Robert Dobrich's aprilia. Så köpte Dobrich en dreggel-hoj som jag inte får lov att skvallra om än.. Så det händer grejjer visst även under sillyseason!! :D

Last edited:
Ju mer du betalar ju bättre placering får du! ;)

Alltså, det ÄR så det funkar va? Härligt, då har vi det klart. Då kanske till och med jag kan köra fort.

Hmm, vad kostar en plats just precis nån halvsekund före Sleven.. gärna Torkel i samma veva faktiskt, de får gärna åk in bredvid varandra med mig i mitten preciiiis framför. Mvhahahha..

Hrm.

Alltså, det ÄR så det funkar va? Härligt, då har vi det klart. Då kanske till och med jag kan köra fort.

Hmm, vad kostar en plats just precis nån halvsekund före Sleven.. gärna Torkel i samma veva faktiskt, de får gärna åk in bredvid varandra med mig i mitten preciiiis framför. Mvhahahha..

Hrm.

Hiva fram plonkan Sege...

Jag har precis suttit i långdragna förhandlingar i Jönköping om ett leasingkontrakt på ett BRL kit till Hondan, så du kommer alldrig att hinna ifatt mig. :arsele

Hiva fram plonkan Sege...

Jag har precis suttit i långdragna förhandlingar i Jönköping om ett leasingkontrakt på ett BRL kit till Hondan, så du kommer alldrig att hinna ifatt mig. :arsele

Det må vara en välgärning att sprida tvåtaktsknatter men jag trodde bara det var guldvingar man kittade med BRL kit....

Bifogat

• sleven.jpg
    sleven.jpg
    17.5 KB · Visningar: 43
Det var lite jobb att fixa på den hojen efter din lilla resa! :näsblod Det var iaf hur kul som helst att ha dig som chafför så länge du höll dig på hjulen! :tummenupp

Det är inga problem att hålla sig på hjulen om teamet har koll på utrustningen!:mad:

Så köpte Dobrich en dreggel-hoj som jag inte får lov att skvallra om än.. :D

Jaså du får inte lov att skvallra?:va ;)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!