Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hojen Sleven köpt är inte ihopskruvad än. Ska sätta ihop den enligt dom önskningarna han hade. Så motorn ska kollas över och få nya delar som vev, kolv mm och ramen ska få den fjädringen han ska ha mm. Råkar visst sitta en Öhlinsgaffel på den ramen nu. Just nu ligger rätt mycket av hojen som lösa delar lite överallt..
Har min bärbara racedator just nu och surfar med, så inga bilder på denna dator att gräva fram. Så fick surfa fram en bild på hojen från förra säsongen när den gick i BSB125GP och blev 2:a då i ACU Academy Cup ( nått pris för deras D-licenserade förare) som ingår i den serien. E väll ungefär sådär nånting den kommer se ut, fast lite annorlunda toppkåpa..
och ja killen var lång som körde den innan. 1,85 typ om jag minns rätt.

Härligt, härligt, nu ska du få stryk!![]()
Varför får en överviktig man som nästan är 1.90 lång för sig att 125 racer är den ultimata klassen för just honom?![]()
Lockar iofs att bråka på Crallan i 250r också...
Fan, jag vill inte köra r600 egentligen ju. Jag hade bestämt mig, nu har jag bestämt mig igen. Jag ska äga Sleven i 125r, dags att shoppa så beslutet blir slutgiltig. Lockar iofs att bråka på Crallan i 250r också...
Grattis! 125R känns helt rätt, ni kommer nog att få mycket roligt tillsammans. Jag önskar er mycket nöje!![]()
Ja, det kanske är dags att sluta snacka och komma till start någon gångFeck.
Jaha, om man skulle ta det stora steget också då. Skitsege får inte vinna på WO.
Sponsrar du? Jag kan fixa feta dekaler!Ja, det kanske är dags att sluta snacka och komma till start någon gång![]()
Va fan, har min Alzheimer blivit så allvarlig att jag glömt bort att du faktiskt körde en tävling förra året?Sponsrar du? Jag kan fixa feta dekaler!
Jag har ju redan vunnit en niondeplats förra året, vad gnäller du om?

Det verkar ju inte bättre. Du har ju till och med tagit en idolbild på mig.Va fan, har min Alzheimer blivit så allvarlig att jag glömt bort att du faktiskt körde en tävling förra året?![]()
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |