Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför får en överviktig man som nästan är 1.90 lång för sig att 125 racer är den ultimata klassen för just honom?![]()

Om du läser Seges mellanrader så slår han huvudet på spiken. Vem fan vill släpa omkring på ett sävligt chassie och massa dövikt..? (hojen alltså, inte min kropp)
Skulle nog kört 250R med mina kroppsmått, men det är helt andra pengar.
And by the way.. Two stroke is the shit!!!!![]()
Bild av Anders Ek. Plats KM på Knudan 2006.

125R is the shit....
Vi kanske blir många i det bakre startledet 2008......
Det där är en före-bild. Har du någon efter-bild?![]()
Vi?! Du menar väl inte att du ska ta dig i kragen?
Intressekoll, på vilken sida av 80strecket är du viktmässigt?
Feck.
Jaha, om man skulle ta det stora steget också då. Skitsege får inte vinna på WO.
Intressekoll, på vilken sida av 80strecket är du viktmässigt?
Kopplingswiren lossnade precis när jag skulle köra om dig ju, inte mitt fel! (helt och hållet mitt fel för övrigt...)Underbart, härligt, wow liksom.
Stryk? Kommer du inte ihåg sista gången vi körde emot varandra på Falken?![]()
![]()
Jag har 1,5 uppsättningar JHA kåpor till RS125 till salu, de får till och med jag och mina 194cm plats under![]()
Kopplingswiren lossnade precis när jag skulle köra om dig ju, inte mitt fel! (helt och hållet mitt fel för övrigt...)
Om man skulle slå en pling till herr Bonivart och se om jag kan få tillbaka mitt "Honda tool" så det kan mysskruvas med lite vevbyte i helgen kanske?
Om man skulle slå en pling till herr Bonivart och se om jag kan få tillbaka mitt "Honda tool" så det kan mysskruvas med lite vevbyte i helgen kanske?
...
Axxexs, har ni en pluttmoppe över som är snäppet vassare än Slevens så jag slipper köra bättre än han utan kan fika mig före i kön?![]()
..
Hehe... Det får du fråga Axxexs om!Men jag vill påminna att det var materialfel som ledde till en annorlunda "efterbild".
Det var iaf hur kul som helst att ha dig som chafför så länge du höll dig på hjulen! Bara för att spä på lite så råkar Anders Blacha ha lagt ut en säljesannons på en TZ 250 -01.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=11213
Ju mer du betalar ju bättre placering får du!![]()
Alltså, det ÄR så det funkar va? Härligt, då har vi det klart. Då kanske till och med jag kan köra fort.
Hmm, vad kostar en plats just precis nån halvsekund före Sleven.. gärna Torkel i samma veva faktiskt, de får gärna åk in bredvid varandra med mig i mitten preciiiis framför. Mvhahahha..
Hrm.

Hiva fram plonkan Sege...
Jag har precis suttit i långdragna förhandlingar i Jönköping om ett leasingkontrakt på ett BRL kit till Hondan, så du kommer alldrig att hinna ifatt mig.![]()
Det var lite jobb att fixa på den hojen efter din lilla resa!Det var iaf hur kul som helst att ha dig som chafför så länge du höll dig på hjulen!
![]()
Så köpte Dobrich en dreggel-hoj som jag inte får lov att skvallra om än..![]()
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |