Seeeeegt!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Nån mer än jag som har en så där RIKTIGT seg dag på jobbet?

Jag har varit på kontoret sen strax innan 7 imorse och har fortfarande inte fått nått uträttat. Just nu sitter jag och väntar på min kollega som aldrig kommer. *suck*

Skönt att man kan surfa lite sporthoj när det blir så här segt iallafall. ;)

Själv är jag lätt bakis efter en julfest på jobbet.
Häll upp, drick upp, ställ upp.....

Freppa skrev:
Själv är jag lätt bakis efter en julfest på jobbet.
Häll upp, drick upp, ställ upp.....

Känner igen det där. Juste, det va så det känndes igår ja. ;)

Här går det jävligt segt med min hemtenta som ska va inne i mellandagarna. Det är en extrakurs som jag läser i klinisk psykologi. Tentan går bl.a. ut på att utifrån olika fallbeskrivningar sätta diagnos på folk enligt DSM-IV. Akta så jag inte ställer diagos på er också snart. ;)

Klaga lagom, jag flög till Bangkok lördags natt och har jobbet mer eller mindre oavbrutet i ett lab med en reaktor som strular och nu precis fått ordning på allt, tur det eftersom mitt plan går om några timmar *puhhhh* har bott och ätit som en hund hela veckan kan tilläggas... Fick fira med en licensbryggd Heineken till lunch..

/Felix

Felix skrev:
Klaga lagom, jag flög till Bangkok lördags natt och har jobbet mer eller mindre oavbrutet i ett lab med en reaktor som strular och nu precis fått ordning på allt, tur det eftersom mitt plan går om några timmar *puhhhh* har bott och ätit som en hund hela veckan kan tilläggas... Fick fira med en licensbryggd Heineken till lunch..

/Felix

Va jobbigt det lät för dig...en annan sitter häckandes framför datorn och hinkar kaffe :3freak

Felix skrev:

/Felix

eyy.. köp med dej nåt hem då!?... en liten Thailändska kanske? :D

Vad ska alla hitta på för roligheter ikväll då??Fest??Kan ha mig i tankarna som ska JOBBA HELA HELGEN!!!! :(

Chess skrev:
Vad ska alla hitta på för roligheter ikväll då??Fest??Kan ha mig i tankarna som ska JOBBA HELA HELGEN!!!! :(

Pilla mig i naveln och titta på nån film. Möjligt att detta kombineras med en öl eller två. ;)

Vad jobbar du som?

EBS skrev:
Pilla mig i naveln och titta på nån film. Möjligt att detta kombineras med en öl eller två. ;)

Vad jobbar du som?

Lät riktigt gott med öl...tror nästan jag tar en till maten ikväll bara för att känna av fredagen :)

Jobbar som vakt...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck