Seeeeegt SH?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Är det något som hänt med SH efter "minikrashen" ? Tycker att det går riktigt långsamt efter det, eller är det bara hos mig :va

Tycker också att det går grymt segt. Alla andra sidor är som vanligt, men SH är sjukt segt ibland.

Hjälper det något om man inte surfar på SH i flera flikar/fönster samtidigt?
Alltså blir det bättre om jag (med flera) bara använder en flik/ett fönster i taget?

Servern är väll överbelastad inget konstigt med det. Ni pröjsar ju inget för att vara här så det är klart att det kan gå lite slött...

jag hade kunnat tänka mig att sponsra med en 50lapp till en ny server... det är fruktansvär jobbigt att sitta o vänta så länge varje gång man trycker på något.
det är väl ändå värt att sponsra med en slant för att det ska funka som man vill på sin favoritsajt?

Sponsra??
Öh sidan är full av företags annonser,de pengarna kunde väl göra nån nytta kanske.
För inte tror jag de ligger här gratis.

Håller med, mega segt. :näsblod

Sponsra??
Öh sidan är full av företags annonser,de pengarna kunde väl göra nån nytta kanske.
För inte tror jag de ligger här gratis.

Dom pengarna försvinner nog ganska snabbt till serverhotell och bandbredd. Men det är ju bara en gissning, swedie vet nog mer...

Har alltid tyckt SH fungerat hyffsat men senaste tiden har det gått riktigt segt på kvällarna. Så segt att man struntat i att surfa på SH.

\Masonit

Last edited:
Håller med masonit så segt att man tappar hoppet o ger upp:mad: inte bra då detta är min bibel:tuttar som man tillbringar minst 1 timme per dygn.Mer sommartid:banana

Håller med masonit så segt att man tappar hoppet o ger upp:mad: inte bra då detta är min bibel:tuttar som man tillbringar minst 1 timme per dygn.Mer sommartid:banana

Jag håller också med. Men bara 1 timme? Har du ett liv alltså? Jag säger mer vintertid, på sommaren är man ju ute och kör.

Innan sista kraschen har det gått fort, direkt när man har klickat så har man kommit dit, nu tar det evigheter, tyvärr.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT