Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Erkänn att dina siffror såg ut ungefär som minaMarkus skrev:Frågorna är helt anpassade för amerikansk politik varför det blir ganska ointressant. Om man inte ska rösta där dårå.

mb skrev:Erkänn att dina siffror såg ut ungefär som mina![]()

aci skrev:Economic Left/Right: -7.38
Social Libertarian/Authoritarian: -4.41
vad det nu betyder
Dåligt.mjukis skrev:Your political compass:
Economic Left/Right: -4.88
Social Libertarian/Authoritarian: -0.21
Jaha?? Jag som inte bryr mej ett endaste dugg om politik.... är det bra eller dåligt?![]()
juha01 skrev:Det vore intressant att se vad folk får för resultat när man är en finnig 20-åring ...Jag har blivit väldigt förändrad i mina åsikter och värderingar dom senaste 6 åren.

Det var väl inte så konstigt, det finns nog en hel del folk som på allvar tycker så.Markus skrev:Jag slutade efter typ tre frågor när de började babbla om rasers överlägsenhet
Är dock säker på att det är en kommunist som gjort testet, varför skulle annars sådana korkade frågor vara med?![]()
eus skrev:Det var väl inte så konstigt, det finns nog en hel del folk som på allvar tycker så.

Markus skrev:Hur som helst så är inte "undersökningen" applicerbar på svensk politik.![]()
Jag menade inte endast i USA nu.Markus skrev:En hel del är nog överdrivet, men det blir nog en mestadels akademisk diskussion eftersom de enda siffror som finns tyder på en ganska liten rasism i USA, speciellt med tanke på sammansättningen de har.
Hur som helst så är inte "undersökningen" applicerbar på svensk politik.![]()
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|