magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst, men man vill ha en FULL rapport, inte bara lite tvitter!!!! Nyktra till nu för f-n!!!!
Publiken gillar speedway, folkrace, dragracing och liknande snabba heat, det kan vara värt ett försök tycker jag.
Ja det är sant men som Einstein en gång yttrade så får man samma resultat om man upprepar samma sak om och om igen...Skillnaden med speedway är att det är en lagsport och en simpel elitseriematch innehåller 4-5 förare som kör VM. Jag tror att detta är 2 orsaker till att det är större än RR plus att sverige har bra traditioner med framförallt Tony Rickardsson.
Lag racing kanske hade varit nått?
Kallas inte det endurance?
Lag racing kanske hade varit nått?
Nu ser det betydligt bättre ut!Framför allt är det där TimeAttack borta!
Men jag fattar inte varför inte alla kan få köra två heat på lördagen...
![]()
P€RRA;5681655 skrev:SO kanske skulle ta hjälp av någon när de skriver sina dokument. Jag var trött redan efter ett par stycken...![]()
Så om det är 25st som kvalar i R600 på Lördag förmiddag så är det 25st som startar race 1. Men av vilken jefla anledning är de sen positivt att i nästa race 2h senare så ska de 10 sista bara få titta på??? Vad är bra med det? Plats på banan finns de ju uppenbarligen då de är 25st nån timme tidigare.
Antingen missförstår jag hela upplägget eller så kan de där va bland de mest korkade jag nånsin läst. Blir ju inte klokare av första meningen heller, "SAMTIDIGT SOM VI FÖRSTÅR VAD FÖRARNA VILL.". Verkligen? Vill de 10 sista förarna bara köra ett race istället för två varje dag?
Kan nån komma på någon vettig förklaring till att inte alla som kört race 1/3 även ska få köra race 2/4??![]()
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |