Ett foto från Laguna Seca: Har inte Ducce-meken en något gammal mobiltelefon?
Com-radio?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett foto från Laguna Seca: Har inte Ducce-meken en något gammal mobiltelefon?
Com-radio?
Ett foto från Laguna Seca: Har inte Ducce-meken en något gammal mobiltelefon?![]()
Vart får du alla bilder ifrån, Axxexs?
..
Detta race blir svårtippat![]()
Nej, det är väl det som är grejen. Hur vet man du drabbats av "bättre förr" eller om det verkligen är sämre nu? När man var 14 och pallade äpplen och brassade h-lvete på trimmade mopeder, oj vad fort man körde och hur hård man var - men egentligen så.... Som tonåring hade jag Lawson på plansch i sovrummet, men lär inte hänga Stoner över sängen nu.Jag har inga vetenskapliga belägg för det här men jag tycker racingen den här säsongen har varit påtaligt mer händelsefattig än tidigare säsonger.
Coolt namn, men missvisande. Mandatori är bara temporary i startlistanWildcardsen på Grand Premio di San Marino e della Riviera di Rimini.
125GP
80. Federico Mandatori (ITA-Friba) Friba
Kanske det att Doohan sades ha överlägset bästa materialet/teamet det och många andra år han körde.
Nej, det är väl det som är grejen. Hur vet man du drabbats av "bättre förr" eller om det verkligen är sämre nu?
Den här säsongen är den första när jag under några race faktiskt övervägt att byta kanal eller göra något annat under de tio sista varven eftersom det inte händer något.
..jämfört med tvåtaktarna där det kändes som att utvecklingen hade stangerat en aning och hojarna var hyfsat jämbördiga.
Jag har kvar min Lawsonaffish med tre bilder på honom på den illröda Marlboro Yamahan. Blir inte vackrare, min sambo misstycker dock så den ligegr ihoprullad i garderoben.Som tonåring hade jag Lawson på plansch i sovrummet, men lär inte hänga Stoner över sängen nu.
Jag råkade se på F1 i Söndags och det var ju endå hyfsat kul att se. De verkar ha tagit bort TC så nu lägger bilarna långa fina lakritssnören ut ur böjarna när föraren slarvar.![]()
Ett foto från Laguna Seca: Har inte Ducce-meken en något gammal mobiltelefon?![]()
Jag tror de har kvar TC i F1, när man får se "telemetri" i deras bilar så blinkar TC-lampan fortfarande ut ur kurvorna. Jag tror det var till nästa säsong de skulle avskaffa TC i F1. Det kan ha varit någon som har skruvat ned sin TC för att kompensera för lite understyrning. Eller så tillåter TC helt enkelt en hel del hjulspinn i F1.
En onboardfilm från nån bandag på Misano. Lite mycket vindbrus bara..
http://www.youtube.com/watch?v=6O4fVT5WPSA
Vem var det som körde duccen?
Melandri inte säker på om han kan köra i helgen.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61858
Det är nog bara en vanlig gat eller raceåkare. Står ingenstans om vem som körde. Hittade länken på ett Bulgariskt forum och där fattar jag nada. Men inget som liknade nått namn där iaf.![]()
Eftersom det är en hel del telemetri i bilden så förmodar jag att det var något (för)Superbike test, jippo eller liknande. Dock är det lite för suddigt för att se.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |