Sams motor?

Nja, så bra är dom väl inte. Första gången jag ringde dit blev jag utskälld. Fick fullständigt klart för mig att jag inte skulle ringa så ofta. När jag upplyste honom om detta, insåg han att han "kastat" sig över fel person, att jag inte var den som tydligen ringt ett flertal gånger tidigare och som han sa tjatat... Kommer att dröja väldigt länge innan jag ringer dit om ens någonsin. Testa gärna Hoj-biten i Mönsterås...
/Thomas

Han gjorde ett misstag och jag antar att han bad om ursäkt så snart han insåg att du inte var den trakasserande kunden? Och du har ingen som helst förståelse för hans sida?

Jag förstår inte ens att du tar åt dig från en utskällning som inte ens var menad åt dig.

EDIT: Vill poängtera att jag har aldrig haft nåt med Sams att göra.

Last edited:
Går bara på vad han skrev i sitt inlägg.
Och stämmer det så hade även jag dragit mig för att ringa den gubben igen.

Tycker majoriteten av de som yttrar sig verkar ha goda erfarenheter. Jag tror nåt gick snett och att det kan bero på den ena av parterna...eller båda.

Summa summarum så känns det rätt safe att vid behov testa handla och därefter bilda sin egen uppfattning. Mycket bättre reklam än vad som görs här är nog svårt för en firma att köpa sig.

Tycker majoriteten av de som yttrar sig verkar ha goda erfarenheter. Jag tror nåt gick snett och att det kan bero på den ena av parterna...eller båda.

Summa summarum så känns det rätt safe att vid behov testa handla och därefter bilda sin egen uppfattning. Mycket bättre reklam än vad som görs här är nog svårt för en firma att köpa sig.

Ja, mycket bättre reklam än så här är nog svårt att få. Åtminstone till priset "gratis" :) Men å andra sidan.... Så många vet vilka de är och så många har bara possitivt att säja om dem. Det innebär också att man under lång tid har jobbat sig till ett gott rykte och troligen förtjänat detta. Jag hade med min fråga kanske hoppats på att någon möjligen kände till dem, men att det skulle generera en sån här tråd, hade jag inte trott.
Men som sagt. När jag fått mina prylar och ser vilket skick de är i, då ska jag bilda mig en uppfattning.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!