Va fan!!
Minst 6 vändor, å fastna bara på 3 bilder
Undrar om man ska skriva M1cke på hojen så kanske man fastnar på fler![]()
La inte upp riktigt alla bilder. Så du kanske finns på fler....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va fan!!
Minst 6 vändor, å fastna bara på 3 bilder
Undrar om man ska skriva M1cke på hojen så kanske man fastnar på fler![]()
La inte upp riktigt alla bilder. Så du kanske finns på fler....![]()
He he he, man kan ju alltid hoppas
Ja va helt ensam genom kurvan varje gång tror ja... Så om du hittar nå bilder me en blå/vit gixxer -05 så kan de va ja![]()
Ngn annan Canonmänniska kanske kan tala om hur det funkar på dem .. bör ju finnas. Sen vilket läge du använder av m/slutar eller bländarprio gör ingen skilnad för den inställningen.
Du kan välja på 3 lägen på din kamera
• Evaluative 35-zone
• Partial 9% at center
• Center-weighted average


Och det är inte du högst upp på denna sida?
Varför blir det ett kryss istället för bild efter tag på vissa?
Då blir det att leta vart man hittar de då![]()
Jo, de e ja... Sjysst bild
Har snolat igenom hela ditt album å hitta 3 på mig
Ingen aning varför de blir kryss, kollade hos en polare tidigare ikväll, då va de inge kryss, men hemma blir de kryss... Skumt...![]()

Swedie ser det som spamAjabajja!
![]()
Ngn annan Canonmänniska kanske kan tala om hur det funkar på dem .. bör ju finnas. Sen vilket läge du använder av m/slutar eller bländarprio gör ingen skilnad för den inställningen.
Du kan välja på 3 lägen på din kamera
• Evaluative 35-zone
• Partial 9% at center
• Center-weighted average
Ja ska aldrig mer ligga bakom dig... Då fastnar man ju inte på bild...![]()

Till ALLA som fotar, har vädjat till snibbarna som håller tyglarna på SH och tillsvidare är Samlingstråden DÖD! Blev för jobbigt att hitta sig själv genom hela tråden så frånochmef nu så behåller nya Bulten trådar sin plats på forumet!Yeaaay!
Det var duktigt med folk i fotokurvan första varvet vi kom iallafall tror jag räkna 5 pers..
bra nackträning å köra med crosskruka + kamera
Tack för en fin bild
/Freddan
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |