Samlar tankarna inför valet av motard...

Hittade Husabergs egna instruktionsvideo på Husaberg.org igår. Är det inte värre än sådär ska det inte va några större problem o klara av servicen själv.
Men efter att dom visat hur man byter hjullager så blev det nått fel på filmen o allting blev svart... Nån som har koll på vad dom gör under resten av filmen?

Trodde allt att det skulle vara värre än va det var, men å andra sidan så har ju gubben som gör det säkert gjort det 1000ggr förut. Dessutom har han precis rätt verktyg och en sprittny ren och fin hoj att mecka med.

Hu gör man när man ställer in tändningen? Han hade ju nån apparat till o se när kolven står i högsta läget. Men det borde väll gå att ta bort ett tändstift o känna efter med tex en skruvmejsel när kolven står som högst?
 
Tjaba

MackeNo1 skrev:
Har du koll på hur mycket han fick ge för dom fjädrarna? En 520 verkar ju onekligen väldigt mycket mer driftsäker än en Husa. Men jag har ingen större lust att ge över 60 000:- för en -02 KTM 520 när man får en -04 Husaberg för samma pengar.

Har du fått R1:an såld än? Beställt 660:n?

Rettan är kvar än så länge....Nu är 660 struket......Det blir förmodligen en 525... Håller på med svåra förhandlingar om en ny -05......

Han fick fjädrarna på köpet så jag har ingen aning vad dom kostade..
 
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Back
Top