MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Hittade Husabergs egna instruktionsvideo på Husaberg.org igår. Är det inte värre än sådär ska det inte va några större problem o klara av servicen själv.
Men efter att dom visat hur man byter hjullager så blev det nått fel på filmen o allting blev svart... Nån som har koll på vad dom gör under resten av filmen?
Trodde allt att det skulle vara värre än va det var, men å andra sidan så har ju gubben som gör det säkert gjort det 1000ggr förut. Dessutom har han precis rätt verktyg och en sprittny ren och fin hoj att mecka med.
Hu gör man när man ställer in tändningen? Han hade ju nån apparat till o se när kolven står i högsta läget. Men det borde väll gå att ta bort ett tändstift o känna efter med tex en skruvmejsel när kolven står som högst?
Men efter att dom visat hur man byter hjullager så blev det nått fel på filmen o allting blev svart... Nån som har koll på vad dom gör under resten av filmen?
Trodde allt att det skulle vara värre än va det var, men å andra sidan så har ju gubben som gör det säkert gjort det 1000ggr förut. Dessutom har han precis rätt verktyg och en sprittny ren och fin hoj att mecka med.
Hu gör man när man ställer in tändningen? Han hade ju nån apparat till o se när kolven står i högsta läget. Men det borde väll gå att ta bort ett tändstift o känna efter med tex en skruvmejsel när kolven står som högst?