Samlar tankarna inför valet av motard...

Hittade Husabergs egna instruktionsvideo på Husaberg.org igår. Är det inte värre än sådär ska det inte va några större problem o klara av servicen själv.
Men efter att dom visat hur man byter hjullager så blev det nått fel på filmen o allting blev svart... Nån som har koll på vad dom gör under resten av filmen?

Trodde allt att det skulle vara värre än va det var, men å andra sidan så har ju gubben som gör det säkert gjort det 1000ggr förut. Dessutom har han precis rätt verktyg och en sprittny ren och fin hoj att mecka med.

Hu gör man när man ställer in tändningen? Han hade ju nån apparat till o se när kolven står i högsta läget. Men det borde väll gå att ta bort ett tändstift o känna efter med tex en skruvmejsel när kolven står som högst?
 
Tjaba

MackeNo1 skrev:
Har du koll på hur mycket han fick ge för dom fjädrarna? En 520 verkar ju onekligen väldigt mycket mer driftsäker än en Husa. Men jag har ingen större lust att ge över 60 000:- för en -02 KTM 520 när man får en -04 Husaberg för samma pengar.

Har du fått R1:an såld än? Beställt 660:n?

Rettan är kvar än så länge....Nu är 660 struket......Det blir förmodligen en 525... Håller på med svåra förhandlingar om en ny -05......

Han fick fjädrarna på köpet så jag har ingen aning vad dom kostade..
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top