Vädret ser ju som sämst ut på förmiddagen... Bakhjulsåkning blir det varje runda!
Ah, ok, jag lär mig gärna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vädret ser ju som sämst ut på förmiddagen... Bakhjulsåkning blir det varje runda!
Ah, ok, jag lär mig gärnahar för lite hästar så att koppla upp den får bli det jag får lära mig..
Vi ser hur vädret blir imorgon jag skriver här när jag ger mig ut.
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.
Är de med demontering och montering av fälgen ? Kan du skruva av det själv kommer du undan rätt mycket billigare. Max 200 kr är de som gäller vid krägning och balansering av en fälg. Jag lämnade själv till en vän för 150 kr på ditec hlm.
Däckshoppen tyringe. 200 per däck.. =)
Jag har skrivit till Malmö borna ang att få till körning nu på lördag som om folk är sugna på att hänga med så hojta tlll.
UPDATE: 9.15 staffanstorp lördag. Jag kör kl 08.10-15 från Statoil om någon mer ska på.
Tack för tipset men jag är för feg för att skruva på hojen hehe, men har beställt ett nytt bakdäck som ska monteras hos vianor för 400kr vilket är ok.
Jag är kanske på. Vädret verkar lovande iaf![]()
Dyrt:// Jag tar en hundring![]()
Kommer du Sven? för annars svänger jag bara förbi statoil då ingen annan skall med.
Var lite för tidigt med 8:15 i morse med tanke på att jag vaknade då
Blev ändå 36 mil med Anton nere på Österlen, härligt väder
Orkar nog inte köra imorgon också, men vad sägs om att dra ihop något större nästa helg, t.ex lördag? Det var ett tag sen..
1. Svenne100
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |