Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
Någon som är sugen på en sväng imorgon?

Vi kanske kan dra en sväng. Fast hojen min är strypt :( och så ledes extremt tråkig haha, den försvinner nog den närmaste veckan :hihi

Kolla ditt pm :)

Kör riktning biltema, ska vårshoppa lite prylar till mc:n.

Last edited:
Jaha någon som vill med på en sväng imorgon då? Jag kör från Höör till Hässleholm och sedan vidare till Kristianstad blir lite stadsåkning blandat med småvägar.

Vad ledsen jag blir. Nu när solen tittar fram, folk börjar ut å köra. Äntligen nån i närheten att åka med. Osso pajar hojen =/

Men så fort den är fit for fight igen, hakar jag på :)

Nån i närheten som har en A2-hoj att hyra ut till uppkörning? :)

Här var det himla dött!

Nån körning i helgen? Eller rentav idag i samband med Tydinge? :)

Blev sjukt snopen när hlm tråden låg överst hehe. Ja absolut hade vi kunnat dra ihop något. Möter hojar titt som tätt här i stan men ingen som verkar vilja ha sällskap.

Jag kör gärna en runda någon dag, har precis fått tillbaka hojen ifrån verkstad så suget att komma ut och köra är stort :yoparty

Jag är med sugen att haka på en dag. Ska dock iväg hela veckan men ska försöka ha koll på denna tråden :)

Jag är ledig Lördag - Måndag varje vecka, de dagar jag jobbar så är det ingen idé för mig att planera något eftersom jag aldrig vet när jag kommer hem :död

Blir en runda ikväll om jag hinner hem innan däck firman stänger. Om det körs ikväll så skriv plats och tid så ser vi om jag hinner dit:tummenupp

Om vädret tillåter tänkte jag köra en runda imorgon lördag 16/8,någon som är sugen?.
Samling 13:00 shell grönängsplan,annan tid går också bra för min del, en runda på 15-25mil kan kanske vara lagom.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT